stinky og poopy Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hallo!!! Gud så sulten eg er!!! Eg spiser og spiser, og spiser og spiser - og får aldri nok!!! Gir dette seg aldri? Hvis det fortsetter på denne måten, så kommer eg til å se ut som en stranda hval på slutten!!! Men mat må eg ha, hele tiden...
Adriansmor med tulla Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 SÅ SPIS DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
JANUAR GLEDE Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 slik var jeg, fram til uke 12. Jeg var helt fortvilet, jeg kunne spise opp alt i kjøleskapet på null, null. Nå ser det ut som om min store apetitt gir seg. Noe som jeg er svært takknemlig for:)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 JAAAAAAAAA har det sånn jeg også! Sulten hele tiden jo! Og nå er jeg snart 17 fullgåtte, men det gir seg fa.. ikke! Rumpa eser jo raskere enn magen jo.... =0(
twoboys & a girl Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Heldig du er. Er sulten, men ingenting frister. Noe er totalt frastøtende og kvalmende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå