Gå til innhold

JA nå ble jeg nesten ikke forbanna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom ned på vaskerommet, så kjente jeg en sur lukt! Å der lå den en haug med våte klær som ikke var hengt opp :-((((((((((((((

Om det er jeg som har tyrodd kjeg var ferdig eller gubben som har tømt maskinen det aner jeg ikke, men det er så utrolig ekkelt!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huffda ikke noe go lukt med våte klær som har ligget en stund..

du må kanskje sette på en ny maskin nå da?

Skrevet

Usch da,dårlige husmødre i de dyper skoger må skjerpe seg nå! ;-p

He-he!

Skrevet

Er nok gubben;o)

Her er det som regel han som skal ha én ting i maskinen, tar ut alt, tar tingen han skal ha og lar resten ligge:o)

Skrevet

Hihihihi...synes jeg ser deg ;o)

Skrevet

Det er ikke noe koselig syn nei... må sette på vask igjen da..

Skrevet

Drit og dra altså!! Som om ikke jeg er dårlig nok husmor som glemmer vaska, så har jeg glemt å kjøpe skyllemidel også bah!!!

Dritt!

Skrevet

Fra èn husmor til en annen: Hva skal man med skyllemiddel for,egentlig? Aldri brukt det,jeg.

Skrevet

Hmmmmmmmmmmm................. det forklarer jo hvorfor håret ditt står rett opp hehe !

Nei, hvorfor skal vi det egentlig... for å lukte godt og ikke få elektriske støt!

Skrevet

Jeg bruker det bare hvis jeg vasker noe som ikke skal i trommelen jeg.

Skrevet

Hjelp,det lyner nå,og jeg vaska håret uten skyllemiddel!!!!! *hyyyyyl* Kommer til å ta lyn som en jernpåle her jeg sitter! Tordner som fy her idag!

Skrevet

men jeg ser at gubben bruker maaaasse av det. han har vasket masse klær den siste 1,5 uka (sikkert for å bevise at han kan etter en diskusjon vi hadde...) og nå er den flaska bortimot TOM.... Skjønner ikke helt åssen han har klart det, men jeg skal ikke si noe. vært veldig deilig å slippe all klesvasken for en gangs skyld ;o)

Skrevet

Åhhh...så det er ikke bare min mann som noen ganger virker helt blåst mellom øra?

For en lettelse....phu

Skrevet

jør som meg..jør alt selv så vet du det blir jort skikkelig :).....

mannfolk er ubruklige til sånt alikevell hehe...

Skrevet

Kommer ikke på tale! Mannfolka er ikke dummere enn at de vet at dersom de gjør "tabber" blir de forvist ut av vaskerommet eller kjøkkenet.. Jeg er f**n meg ikke morra hans eller hushjelpa hans!

Ok--- dagens utblåsning.... ;-)

Skrevet

klart man må ha skyllemiddel. når vi ble sammen var alle klærne til sambo stive, trengte ikke legge de sammen- de stod av seg selv. moren hans har aldri brukt mykemiddel/skyllemiddel. også lukter det ikke noe bra.

bruker litt i hver vask, mindre enn det som står- bortsett fra på håndklær- de må være myke.,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...