Gå til innhold

pysete anonym..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er du her inne å forsurer stemningen. Vi vet alle at her inne blir ting satt på spissen. Det er en luftekanal der vi kan få ut litt frustrasjon i forhold til våre litt treigere menn. Poenget her inne er jo å støtte hverandre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner at jeg er litt enig med deg TauZa... at de anonyme innleggene er litt feige! Betviler den gode intensjonen ved dem når vedkommende velger å være anonym!!!

Skrevet

Enig

Skrevet

Personlig har jeg aldri vært anonym på diverse fora, det av den grunn av at jeg likevel føler at jeg er veldig anonym under mitt nick. Jeg kan jo istede for å operere med anonymknappen bare registrere en annen email adresse å legge inn et nytt nick. Uansett. Jeg liker at man kan ha muligheten til å være anonym, dette gjør at flere sider av en sak bli belyst. Av og til så er sannheten hard. Og verden blir skjelden ( jeg sier ikke at den aldri blir det) bedre av å lulle seg inn i en rosa sky. I det virklige liv velger jeg meg ikke bare venner som alltid er enige med meg, men som alltid støtter meg. Det er en forskjell. På et forum som mann ikke klar, kjenner vi ikke hverandre og vi ser ikke at den andre kanskje vil det beste for en, selv om det er det den personen som ytrer seg under anonymknappen vil. Derfor blir man lei seg og går i forsvars posisjon når noen kommer med et utrykk for sin mening som ikke samsvarer med sin egen. Selvfølgelig finnes det skikkelig slemme mennesker der ute... men på meg virker det ikke som det fortiden råder noen sadister på dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...