Gå til innhold

ArGH...

Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Tanta mi sin sønn blir 8 i dag.. og pappan hans blir 48.. og jeg skulle liksom dra bort dit og lave kaker, mat osv (siden jeg er kokk).

Så har sønnen blitt syk og jeg er her hjemme, og bruker mine egne bakevarer, mitt utstyr o.l til å lage10 kaker, endel middag, noen desserter, topping osv. Jeg føler meg så utrolig brukt for dette skjer jo hver gang jeg skal hjelpe familien med sånt.

Jeg sa, ja selvsagt kan jeg gjøre det her hjemme, men om dere kan hente det? Nei, det gikk ikke, jeg må ta toget til sandvika med masse kaker?? Bare for å levere det, er ikke invitert engang.

Enden på visa blir at de hverken betaler meg for jobben, bakeutstyret eller transporten dit.. og dette gjør jeg for de..

Jeg føler meg så jævlig brukt. Vet jeg burde si nei men jeg trodde jo ikke det skulle bl isånn.. selv om det alltid blir sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde jeg ALDRI gidda....!!! stakkar deg....:/

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Hehe jeg vet. Jeg er drittlei men jeg har liksom lovet det og tenker jo på guttungen der i huset. Men egentlig kan mora gjøre det selv! Grunnen ti lat jeg skulle gjøre det var jo fordi hun måtte jobbe men nå er hun jo hjemme med ungen allikevel.. Så det frister og si nei, jeg vil gjerne ha betalt også og dere får hente det, for det koster meg faktisk en god del å gjøre dette.

De er så frekk, bare fordi de er familie tror de at det er gratis..

Skrevet

Hadde sagt til dem at om de vil ha mat får de komme og hente. -Skulle bare mangle!!!!!!!!!

Ang. betaling; Kan du ikke bare si til dam at du har regnet over hvor mye det kom på, gi dem tallet når du ringer og sier at de skal hente maten, så kan de jo ha med penger "ved levering".

Kjenner til problemet med å ikke kunne si nei, ta det gradvis, si at du må tenke på det, om du har tid o.l. Det har hjulpet for meg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...