*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Eller etter tradisjonen, en annen plass? Dere som har små barn, hva gjorde dere med dem? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal overnatte hos min forlover og vi drar rett ut til den plassen vi skal ordne oss bryllupsdagen. Jeg tenker litt på minstejenta da, hvor skal hun være og hvem skal sørge for å få henne ordnet til den store dagen. Mannen min kan selvf. gjøre det, men man vet jo mannfolk og fiske barnehår osv. Vil jo at jentungen skal se ordentlig ut. Hva gjorde dere?
jente,jente, ? Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Vi giftet oss 15 mil fra her vi bor, så det var uaktuelt å sove hjemme da.. Vi skulle egentlig sove hos mamma og pappa alle tre, men fant ut at det hadde blitt trangt. Så jeg overnattet hos min forlover, mens mannen min og snuppa sov hos mamma og pappa. Da dagen kom var det mamma som fiksa lillemor
pandabjørn Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 jeg har lyst å holde på den tradisjonen å sove borte natten før bryllupet...blir kanskje hos mine foreldre, men har ikke planlagt så langt ennå er en stund til juni 2008.! og da har vi fått ei datter som er 7 mnd og sander på 2 år og 3mnd...vet ikke om de skal sove der jeg skal sove eller om de sover hjemme sammen med pappan?
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 vi giftet oss i min hjemby, bodde på den tiden i hans hjemby. så vi lå begge hos mine foreldre, men på hvert vårt rom siste natten. så han ikke fra før midnatt fredagen til jeg kom opp kirkegulvet lørdagen.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 gifter meg til lørdag og jeg sover hjemme sammen med forlover,datteren min,2 brødre +damene deres.Mamma kommer om morgenen og tar seg av tulla vår,hun har ikke så mye hår å ordne:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg og Cornelia sov hjemme hos mamma og pappa natta før bryllupet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå