Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Da jeg var gravid fikk jeg et slags utslett rundt underlivet og rompa som lignet litt på vorter. Legen sa det ikke var smittsomt og at det går bort etter fødselen, men har gått snart 2mnd og det er fortsatt masse. Er helt myke utvekster, minner om løst skinn som har vokst ut på en måte, og noen ganger blir de veskefylt og da blir de hardere og veldig øm. Går hull etter hvert. Noen som har hatt dette,hva er det? Går det bort snart??
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Oi, sånn har jeg og! Høres akkurat likt ut. Og jeg har vært ganske frustrert over dette, for det går jo søren ikke bort! Ser ikke pent ut...synes jo hvis jeg bruker bikini, for de er ut mot låret... Jeg fikk det før jeg ble gravid da...det bare plutselig kom, og jeg skjønte ikke hva det var. Gikk til gyn, han testet om det var vorter, men det var det visst ikke. Han mente det så ut som mollusker, og at de ville gå bort av seg selv etterhvert. Men han frøs litt på de største og de som var utenfor "bikiniområdet" slik at de skulle bli fortere borte. Hjalp det? Nei. Legen jeg har nå, sier at det kan være hudpolypper. Altså utvekster i huden. Han sa at jeg kan få lokalbedøvelse også kan han snitte bort utveksten og sy ett sting el.l. Har ikke vært og gjort det enda, tanken var å få gjort det før sommeren men har ikke fått somlet meg til det, dessuten kommer jeg vel neppe til å sprade så mye i bikini denne sommeren, føler meg ikke helt vel ellers heller, og været er jo ikke så mye å skryte av, hehe :-) Det virker litt som at legene ikke vet helt hva det er...men det er vel enten mollusker eller hudpolypper går jeg utfra. Mollusker har jeg lest om, og det kan ta veldig lang tid før de blir borte, før kroppens immunforsvar klarer å bekjempe viruset som forårsaker de. Og mollusker kan smitte, så det kan jo tyde på at det ikke er det du har, siden legen din sa det ikke var smittsomt... Men er det mollusker, kan det ta flere måneder før du er kvitt det, iblant år (dessverre). Hudpolypper vet jeg lite om, men går utfra at de må fjernes helt for at de ikke skal komme tilbake. Du kan jo nevne disse to mulighetene for legen din og høre hva han sier... Det er noe dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå