Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snufs. Jeg er så TRETT! Snuppa våkner hele tiden. Hele natten. Hvertfall 6-9 ganger. Og en eller to av de gangene holder hun det gjerne gående i en time eller to før hun sovner igjen. Hun er trett og sur halve dagen, og nå nettopp hadde jeg brukt tre kverter på å få henne til å sovne selv om hun var trett (ikke overtrett).

Glad og lykkelig ja jeg med ned å sengen ved siden av henne for å sove litt. Hun sov da i 5 MINUTTER!!!

Hvordan skal jeg klare å sove når hun sover, dersom hun skal sove så korte perioder? (alenemamma)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, hvor gammel er hun?

sliter med det samme selv, hvorfor skal de sove 5 minutter??

min er 7 uker, og han ilskriker hver gang jeg prøver å få han til å sove.

kjempefælt!

Skrevet

Føler med deg! Det er grusomt å ikke få nok søvn! Det eneste som hjelper er å tenke på at man i fremtiden en gang vil kunne sove masse....

Skrevet

Vi har det samme problemet - ikke noe moro! Gutten vår sover i snitt 6 timer i døgnet, og det blir man sliten av... Gutten vår har kolikk, og vi har prøvd det meste, bortsett fra kiropraktor, som vi har første time hos til torsdag. Krysser fingrene for at det hjelper! Har babyen din kolikk?

Skrevet

Hun er 5 mnd, og har ikke kolikk. Hun er bare vrang når det komemr til søvn. I starten gikk det greit, men etterhvert har det blitt vanskeligere og vanskeligere å få henne til å sove. Hun vil bare ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...