Gå til innhold

OJ,nå ble jeg postitvt overrasket=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestilte 3D UL time i går fra kvinnedotor.no, og der var slle timene på en halvtime...ikke noe problem det,synes det var bra, og i og med at de er såppass billige så syns jeg det er mer en man kan forvente seg... i dag så ringte de derfra, og spurte om jeg ikke var interresert i og komme en halvtime før, så vi fikk en time på oss i stedet..han likte og ha god tid på seg så han fikk tatt bra bilder,og bra film+at dette var som regel noe foreldrene satte pris på også... selvfølgelig uten noe tillegg i prisen, det er bare et tilbud sa han=) selvfølgelig ville vi det, så nå gleder jeg meg bare enda mer til 20 august=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er helt utrolig! Jeg har vært hos han to ganger, å begge gangene var jeg der i 1 time. Han liker å prate litt ;-)

Veldig flink og tar seg god tid til spørsmål og forklaringer :-)

Skrevet

jeg skal til han 5 september :)

synes det er dumt at det bare er en halv time og ikke en time, jeg får håpe det ikke er noen etter oss den dagen vi skal for da kan vi være der lengere kanskje...

Skrevet

Hvor holder han til??

noen som har tlf nr?

koster hvor mye?

Skrevet

Koster 800kr, og da får du med dvd og masse bilder=) hørt at han er utrolig bra..... holder til på nøtterøy (ved Tønsberg)...blir et lite stykke og reise når jeg er fra fredrikstad,men en tjener nesten på det, i forhold til de som ligger nermere:) gå inn på www.kvinnedoktor.no =)

Skrevet

Jeg bor i Oslo, men bestiller der...virket veldig fint. Har egentlig time på Balderklinikken, men da tar vi heller turen til Nøtterøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...