Gå til innhold

Mobilabonnement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle bytte mobilabonnement, men så var det det med hvilket abonnement da... Det jeg har lønnet seg for meg før, men tror ikke det gjør det nå lengre fordi mitt forbruk har endret seg.

Hvilket abonnement har dere? Fornøyd? Hvorfor/hvorfor ikke?

Hvor mye ringer dere for i måneden, og hvor mange meldinger sender dere (i snitt)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må si hvor mye du ringer/sender meldinger for, så er det lettere å si hva som ønner seg. Men har du mobilutgifter for over 600 i mnd vil uansett KIll Bill være billigst. Ringer man for mindre er jo disse med inkludert forbruk veldig lønnsomme.

Skrevet

Jeg har djuice zero. Kjempe bra. Koster 49 kr pr mld og 49 kr i min. for å ringe. Ingen månedsavgift eller noe.

Skrevet

Jeg har onecall. Veldig fornøyd med det, sambo har det også. Koster ingenting i mnd, og det er 90 gratis sms i mnd og 120 gratis ringeminutter.. Jeg aner ikke hvor mye jeg ringer for eller sender mld, men blir noen meldinger. Før hadde jeg regning på ca 300 kr, nå fikk jeg på 30 kr. Og det var før antallet gratis sms og ringeminutter økte, var 78 sms og 88 minutter før tror jeg..

Skrevet

49 per minutt - må vel være feil????

Jeg har akkurat byttet til OneCall, er bombesikker på at det lønner seg i massevis for meg

Skrevet

Jeg sender mellom 800-1000 sms/mms i mnd, og derfor lønner det seg med Djuice Nonstop for meg :-) I tillegg har vi Fri Familie, og da ringer jeg gratis til barna, bestevenninna mi og eksen. Mine mobilregninger har krympet betraktelig :)

Nonstop koster 299,- i mnd, og da sender man så mye sms og mms man vil, og det koster 89 øre å ringe både til mobil og hustlf.

Skrevet

Hvem av dere er det som betaler regninga da? Du, eksen, eller bestevenninna???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...