Gå til innhold

Dere som har / har hatt trøske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var hos legen i går fordi vi har fått trøske. Både han og meg skal nå ta medisin. Han har fått to doser i går (fikk medisinen først på ettermiddag) og reagerte med magesmerter. Reagerte noen av deres barn på det?

Gir dere medisinen også om natta? Jeg gav ham i går kveld kl21 og så i morges kl. 6.. Er det for lenge i mellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun her fikk ikke noen reaksjon på medisinen, men heller ikke noe særlig effekt.. brukte det 3-4 ganger om dagen, men ikke om natten (fulgte anvisningen fra legen) Tror jeg skal prøve tipset om farris på smukken jeg! Kan ikke skade iallefall.

Legen sa at det kom til å forsvinne av seg selv senere uansett, men synes det blir for dumt å ikke prøve å gjøre noe med det. Ta en qtips og ta bort så mye du kan av belegget, det hjelper også for at det skal gå tilbake.

Skrevet

Legen sa bare 4 ganger om dagen, ikke noe om hvor lenge i mellom eller om natta... Han sa da heller ikke hvor lenge vi må holde på med medisinen...

Skrevet

Jeg ga ikke medisin om natta, 1 ml 4 ganger daglig skulle vi gi, fikk ikke noe mer beskjed om at det skulle fordeles utover døgnet. Hun reagerte ikke noe åpenbart på det. Smurte meg selv morgen og kveld. Holdt vel på i 5-6 uker før det ble bedring.

Skrevet

1ml Morgen - lunsj - middag - kveld fikk jeg vite..

Fortsette å gi 2-3 dager etter at symptomene (belegget) er helt borte..

Skrevet

Varmet dere opp medisinen? Kanskje det er kulda han reagerer på...

Skrevet

snuppa hadde trøske. jg brukte farris på trekant-kompress sak, og tørket tunga hennes med. gikk bort etter ca fem dager.

Skrevet

farris hjalp ikke. prøvde i litt over ei uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...