Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Når følte dere at alt var normalt der nede??Det er 3 uker siden jeg fødte men det føles rart liksom... Jeg ble sydd, kan det være derfor det føles litt rart?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 11uker og fortsatt litt "merkelig". Har lest en del som har blitt skrevet her om fremfall, og tror kanskje jeg har fått det.. Får barre knipe ivei og prøve å komme tilbake i form
-spent- Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Kan nok være fordi du er sydd. Det er 6 uker siden jeg fødte og jeg sydde en del.Har enda en dle vondt..
Vespa Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har sydd hver gang og hatt mye vondt i ca seks uker. Men helt tilbake til normalen, slik det var før graviditeten syns jeg det har tatt mange mnd.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg trodde jeg var tilbake for noen mnd siden.. men oppdaga plutselig at det er først nå 9 mnd etter fødsel at ALT er normalt.. sexen,tørrhet.. lysta alts sammen..
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 jeg var en tur på gyn for å se på ett sting som gikk opp etter fødselen og da sa legen der at det ikke er helt som normalt før det har gått 8-10 måneder etter fødselen.... og han er jo spesialist.... så da er det bare for oss å vente ja....hehe....)
Shubidubidua Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Ja det tar lang tid! 7 måneder siden fødsel og jeg er enda ikke bra igjen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå