Chiabatta Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Sort eller hvit? Gjennom firma? Hvor ofte, hva gjør de og hva koster det?
nick39 Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har annen vær uke, det er sort. hun vil ikke ta hvitt. koster 325 for 2 1/2 time. Men hun bruker ikke så lang tid her.
Gjest -<<- Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jepp, hvit, 150,-/timen. En gang i uka, nesten alt, hehe; hun er typen polsk matrone og gjør det hun mener det er behov for og bruker så lang tid hun mener trengs, så langt fungerer det aldeles utmerket. Hun tar da alt av vasking/støvtørking/skuring + sengetøybytte og eventuell gardinvask etc., så legger hun igjen festlige lapper med timeantall og beskjeder av typen "3 hour wash and no vaskemiddel empty must buy good weekend have nice!" Vi forguder dama (men hun er visst rimelig fullbooka).
snuppedupp Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har en som kommer hver uke, betaler henne svart. Hun tar 120 kr timen. På mitt hus bruker hun 3 timer. Da vasker hun, gulv,kjøkken, bad,tørker støv, støvsuger, vasker vinduer hvis nødvendig.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hvordan får dere tak i vaskehjelpene???? Har hatt annonse liggende på zett.no pg ikke fått noe respons. Vi vil ha vaskehjelp hver 2.uke og har prøvd å få tak i noen i over 3 mnd, men finner ingen...
ApriIbaby Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 se på finn.no Vi har svart vaskehjelp. 100 kr timen. Polsk Hvis du er int og bor i Oslo så kan jeg formidle kontakt. Send pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå