Gå til innhold

Dere som er gift eller skal gifte dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skifter dere til gifte ring istede eller bruker dere samme ringen bare med 1 dato til inni?

Dere som skal ha giftering, bruker dere forlovelsesringen også i tillegg?

Skifter både mannen og du eller bare du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har samme ring. Graverte inn bryllupsdatoen i tillegg til frolovelsesdatoen da vi giftet oss.

Skrevet

vi har samme ring. har gravert inn forlovelsesdat, din xxx, bryllupsdat og et hjerte.

jeg fikk satt inn en liten diamant i min til bryllupet.

Skrevet

Vi satte på ringene da vi giftet oss.

Skrevet

Vi skal kjøpe gifteringer nye, da det er bare jeg som har forlovelsesring... Hadde tenkt å ta forlovelsesringen på venstre hånd da, syns det er synd å legge bort en fin ring...

Skrevet

Vi beholdt forlovelsesringene og graverte bryllupsdatoen og "Din xx" inni.

Skrevet

Brukte aldri ringer før bryllupet... ;0)

Skrevet

Vi har bare giftering. Hadde ikke ring før vi giftet oss:)

Skrevet

Skal bruke samme ringen. Har ikke fått gravert inn forlovelsesdatoen, skal få inn bryllupsdatoen.

Skrevet

vi byttet. dette fordi forlovelsesringene er i sølv... jeg har den ringen på venstre nå :-)

Skrevet

Vi kjøpte nye da vi giftet oss

Skrevet

vi har samme ring,med to datoer:)

Skrevet

vi har ikkje forlovelserringer, så blir helt nye når vi gifter oss .:)

Skrevet

Vi brukte samme ring,bare tilføyde bryllupsdatoen:)

Skrevet

Bare jeg som har forlovelsesring - skal ha gifteringen min over denne. Forlovelsesringen min er flat på sidene, sånn at det skal passe å ha gifteringen over. Er i hvitt gull med diamanter på - så gifteringen blir også i hvitt gull. Har den på venstre hånd - hjertesiden:o)

Skrevet

Vi har samme ring,graverte bare inn bryllupsdatoen. Bare jeg bytta etternavn,og har nå bare mannen men sitt navn.

Skrevet

Vi hadde samme ring bare med en ekstra dato inni.

Skrevet

Vi skiftet til andre ringer, de var slitte og ikke spesielt fine, forlovelsesringene våre. Mannen greide å miste sin giftering innen kort tid, og dermed har vi nå det andre paret vårt med gifteringer:)

Bruker kun gifteringen:)

Skrevet

Vi bruker samme ringen, bare pusset dem og graverte bryllupsdato inni:)

Skrevet

Våre forlovelsesringer var ganske så stusslige, så vi leverte dem inn når vi skulle kjøpe gifteringer slik at de ble smeltet inn i de nye ringene som skulle være en del større. Inni den står både forlovelsesdato og giftedato. :o)

Skrevet

Vi kjøpte ring da vi skulle gifte oss...var aldri noen forlovelsesring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...