Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Grattis med dagen til meg! Allerede fått dagens første presanger, sesong 9 Simpsons og høytalere til laptopen min og de er herved innvidd med Mummitrollsangen, til ungenes store glede...;-)
Huldr@ Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Gratulerer så masse! Håper du får en flott dag :-D Har du ferie eller?
lilja70 Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Hæææpi bøsjdei tuuuu juuuuuuuuuu Hæææææpi bøøøøøøsjdeiiii tu juuuuuuuuuuuuuuu Hææææææææææææpi bøøøøøøøsjdei til Hufsemooooooooooooooooooora Hææææææææpi bøøøøøøøøsjdeeeei tuuuuuuu juuuuuuuuuuuuu!!!!
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Takk, takk:-) Jeg har ferie ut uka, så blir det spennende å se om kneet mitt klarer å begynne på jobb igjen...:/
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Grsttis med dagen hufse;o) Kos deg i dag og når du skal feire den:))
Cat.68 Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år Ja visst ska hon leva, javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade år Och när hon har levat, och när hon har levat , och när hon har levat uti hundrade år, ja då skal hon skjutas , ja då skal hon skjutas, ja då ska hon skjutas på en skottkärra fram ;o)) skottkärra=trillbår GRATTIS ;o))
KariMari Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Henger meg på her jeg også:-) Grattis så mye med dagen!!
prebs Skrevet 17. juli 2007 #19 Skrevet 17. juli 2007 Gratulerer så masse! Heldig som har bursdag om sommeren...(Nåja, det er kanskje ikke så mye sommervær i dag,da, men normalt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå