nr2eprins Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Da har vi fått dårlig nytt når det gjelder pappaen min... Han har fått opp kreften igjen. Han ble operert for 3 år siden, og de har ikke hatt han inne til kontroll. Etter som tiden har gått, har han bare blitt dårligere. Iom. at han også har parkinson, og nylig har knekt lårhalsen, trodde vi noe skyltes dette. Vi har jo skjønt at noe har vært galt for å si det sånn. I forrige uke var han på sykehus, og ble sent hjem samme dag med beskjed om at de ikke kunne gjøre noe for han. Kreften har spredd seg til både lever og nyrer. Og allmenntilstanden hans er såpass dårlig at de ikke kan starte med behandling. Så nå er det bare å vente da.... Vi skal reise på ferie på fre. Og har vært litt i tvil om vi skulle dra. Men, som mamma sier: dere kan jo ikke gjøre noe fra eller til, og beskjed får vi jo. Så hun syntes ikke vi skulle avbryte ferien. Nå skal vi ikke så langt unna da... 12 timers kjøretur med bil. Jeg håper han får oppleve å bli bestefar igjen i sept. Men, samtidig håper jeg også at han skal slippe og pines om smertene blir for store. Det er ganske mange tanker å holde styr på akkurat nå.....
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 uff fikk helt vondt i hjertet nå! mamma fikk beskjed om en svulst på nyra på søndag, det er helt grusomt! vet hvor vondt du har det nå, men en må bare prøve å være sterk og stable seg på beina for barna våres. tenker på deg og håper alt går bra med pappaen din! trøsteklem fra meg!
Arb.ledig husmor Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Uff, det er trist når sånt skjer... Jeg har en venninne som nett har mistet svigerfaren sin i kreft... Det bare gikk nedover, og tilslutt sovnet han inn..en måned før sønnen og svigerdatteren skulle gifte seg.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Huff så trist. Kreften rammer blindt og nådeløst dessverre. Varm klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå