Gå til innhold

Kan ikke tro det..jeg er gravid..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 11pp så er jeg faktisk gravid igjen...sitter her å føler meg like fortumlet som første gangen jeg ble gravid. Dette blir min nr tre.

Måtte bare si det til noen ettersom jeg er hjemme alene å sambo er på jobb.Mest lyst til å rope det ut;) hehe.

oioioi...gravid....mye tanker,føler meg nesten litt forelska,hehe.

Vel damer...stå på and keep up the good work:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse=) helt fantastisk!

har du fortalt det til sambo? Tenker litt på hvordan jeg skal fortelle det til han dersom vi blir gravide når vi ønsker... noen tips?=)

Skrevet

Takker så masse:)

Nei jeg har ikke fortalt det til sambo ennå,han er på jobb sjø.

Satt å spekulerte på hvordan jeg skulle fortelle det...litt kjedelig å si: duu...by the way..jeg er gravid.

Hehe,tror ikke det:)

Lurer på om jeg skal kjøpe en knall søt body å pakke den inn sammen med testen å legge den på bordet til han kommer hjem...han er ferdig på jobb kl to å jeg er ferdig kl åtte i kveld:)

Jeg veit ikke...tips mottas med stooor takk:)

Skrevet

akkurat d samme hadde jeg å tenkt på, når den store dage sjer med meg da.. pakke inn en gave + testen..

Skrevet

holder resultatet på testen seg så lenge da? trodde det gikk bort etter en time?

Jeg har vurdert om jeg skal gå til byen når jeg får vite det, kjøpe noe nydelig til babyen og gå ut på arbeid med det til sambo. min på kontoret. Da hadde vertfall han blitt satt ut=)

Skrevet

HEi!

Gratulerer så mye!!

Og: ja, det er bare å spare på testen. Den holder seg positiv i mange år. Det vet jeg, for jeg har spart på den til alle mine tre barn!

Skrevet

så arti da:)

d va jo en toppers ide hehe,da bi sikkert sambo overraska ja:)

klæm fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...