Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er stor motstander av skrikekurer, så det er uaktuelt. Lurer på å slange tulla i bæresjalet når hun våkner om natten. Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Søsteren min har tre barn hun alle nattavvente med å bysse. Hun og mannen byttet på å bære. De har aldri båret i sjal, men sjal er sikkert supert til det
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk! Da tror jeg at jeg skal prøve på det:)
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Det har jeg også tenkt når det blir aktuelt med nattavvenning...jeg har heller ikke helt sansen for såkalte skrikekurer med mindre ungen er stor nok til å forstå hva som skjer
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg vil gjerne høre flere erfaringer:) Tingeling: Hvor gamle var søstren din sine barn når de nattavvente?
Murmeline Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Bæring og byssing fungerer fint, roe ned ved å sam-nesten-sove også. Avvente henne selv da hun var 6 mnd på denne måten, men pga at hun bruker natten til å øke, holdt det ikke lenge. Pappaen avvenner nå med samme metode. Tar henne opp når hun våkner og skriker, bærer og bysser litt, legger seg ned med henne i stor seng på rommet hennes. Hun roer seg og sovner nesten, så er det over i sprinkelseng igjen.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Høres helt greit ut synes jeg, men det er nok lurt at noen andre enn du gjør det. Puppelukt hjelper ikke akkurat, så dette er en typisk pappajobb.. Vi trengte aldri bære vi da, når de våknet holdt det at pappaen ga litt vann, smokk og litt hviskende godlyder så roet de seg fort og sovnet igjen. Bare pass på å ikke utsette de for mye lys, hold det så mørkt som mulig.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå