Gå til innhold

Hvor mange ganger er dere på do...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i løpet av natta?? Er i uke 33 , og syns ikke jeg gjør annet enn å gå på do om natta! Oppe sånn ca hver time, får jo knapt sovnet før jeg må opp igjen....sukk

Flere enn meg eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir som regel en gang rett før jeg legger meg, og hvis jeg leser på sengen før jeg sovner, så må jeg gå en gang til før jeg klarer å sovne ordentlig.. sånn etter det er det nok som oftest 2 ganger pr natt tipper jeg, også umiddelbart etter jeg står opp om morgenen da. Relativt avbrutt søvn til tider, ja :)

Skrevet

Tisser minst 3 ganger per natt. Så er jeg oppe 2 ganger å fyller på gaviscon mot halsbrannen. Blir godt å bli ferdig, har 6 dager igjen til termin.

Skrevet

Det har varierert litt, en stund var det kl 01.00 og kl 03.00 cirka. Nå er det omtrent hver eneste time fra jeg legger meg og fram til kl 04.00 om morgenen. Fra 04.00 og framover får jeg sove litt....ganske slitsomt i grunn, håper det ikke skal fortsette sånn da.....

Skrevet

Bare 2-3 ganger på natta, men på dagen kan det gå i ett. er 35-36 uker på vei.

Forrige svangerskap var jeg minimum 6-7 gagnger HVER natt (og like ille på dagtid), fra 1.tri pga av hormoner, og deretter resten av svangerskapet pga at lilleprinsessa lå så langt ned. Blæra "krympa" rett og slett, og slet i i et drøyt år etterpå med ekstrem doløping..... Måtte "utvide" blæra igjen ved å rett og slett gå og holde meg....

Har det deilig nå iallefall :o)

Skrevet

uke 34... og ingen do-turer om natta. Var slik hele svangerskapet med de 2 andre også..... men våkner hver gang jeg snur meg da....

Skrevet

ja ja da er det ikke bare meg da....kjenner jeg blir helt sprø av det nemlig....

Skrevet

ja si det.... er 24 timer i døgnet, å jeg går på do ca 3 ganger i timen... så da blir vell det 72 ganger da.... hehehhe 39+1 jeg da

Skrevet

2-3 ganger i løpet av natta....

Skrevet

jeg går kanskje tre ganger før jeg sovner... så 1 gang i løpet av natta og når jeg står opp. dritt lei den derre do løpinga... :( hehe.

og er like ille på dagen, virker som om lillegutt trykker på blæra...

Skrevet

Er i uke 37 og er oppe 1 gang om natten. Det er først den siste uka at jeg har måtte opp i det hele tatt:) Sover i grunnen veldig bra nå som jeg er gravid:)

Skrevet

jeg er i uke 39 og jeg går på do ca annenhver time om natten . og kanksje hver 2 time om dagen føler ikke at jeg gjør noe annet enn og gå på do

Skrevet

Jeg er nok usedvanlig heldig jeg da.. Går på do rett før jeg legger meg, sover hele natten gjennom ofte opp til 14-15timer, uten å måtte stå opp i mellomtiden for å gå på do, men når jeg da først våkner om morningen er det rett på do.. jeg er 38+3 på vei..

Skrevet

Helt til nå har det holdt med en gang om natta, det har jeg forresten alltid pleid å gjøre.

Men fra uke 30 har det brått blitt til to ganger om natta. Ikke så mye det, så det plager meg ikke. Håper bare ikke det blir flere turer.

Skrevet

jeg tisser ca fem ganger om natten...meget slitsomt..begynte med denne tissinga fra dag en..

Skrevet

Hm er visst ikke alene om doløping nei. Jeg er oppe sånn ca 6 ganger hver natt, har hatt det sånn leenge. Slitsomt. 3 uker igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...