Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Litt feil å legge det inn her kanskje,men passet liksom ikke helt andre steder heller... Var det bare meg som var nervøs foran resultatet av HIV-testen de tar på 1.sv.skapskontroll? Ikke at jeg regnet med risikoen var stor for at den skulle bli positiv,men man kan jo aldri vite om en ikke har testet seg før!(noe jeg har vært altfor feig til å gjøre) Var nesten så jeg vurderte å nekte,men da blir en jo behandlet som HIV-positiv,og det er jo ikke noe en ønsker heller! Den ble negativ,heldigvis,men faen jeg var redd! Flere? (kan legge til at jeg har to tidligere venner som er HIV-positive,og kunne det skje dem,så kunne det likegodt skje meg,liksom!)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 hehe,joda alle gangene!! selv om muligheten var mikroskopiske.. jeg fikk blodoverføring for 14 år siden,de hadde jo testet blodet på forhånd men bestandig hatt en ekkel følelse lell. men er altså ikke HIV positiv:)) har testet meg fire ganger (4 sv)
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er også like nervøs hver gang. Har en i familien som har HIV og jeg tenker at det kunne like godt vært meg som var så uheldig. Men har heldigvis testet negativt hver gang.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Hva mener du med at du har to TIDLIGERE venner som er HIV positive?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 enten så mener hu vel at hu hadde de som venner til hu fikk vite om smitten, eller så er de døde... =P ikke vet jeg...
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Var ikke redd for den. Har ikke opplevd noe (som jeg vet om) som skal få meg til å tenke på at jeg kan ha det.... Men er veldig glad for at testen tas...
Cathy. Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Var ikke mye nervøs jeg - men så er vi blodgivere begge to og har derfor testet oss mange ganger da dette blir gjort hver gang vi gir blod. :-)
PintSizedDictator Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Eg var nervøs begge gengene selv om eg visste at sjansen var liten for at eg hadde det:P Det blir alltid til at man tenker på alle hvis'ene og hva om'ene...Saumfarer minnene etter situasjoner hvor man muligens kan ha blitt smittet hehe
Kosel Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Jeg fikk ikke med meg at jeg var blitt testet før jeg jeg så denne tråden her...Sjekket da det arket jeg fikk fra legen og så at det stod der. Legen sa at alt var i orden når jeg fikk det så brukte ikke noe mer tid på å titte på det.. Trodde testen var frivillig jeg. Glad for at den er tatt da, selv om odsen for at jeg skulle ha vært smittet er særdeles liten..men det er som noen har nevnt hva om atte, hvis om atte.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Skjedde akkurat det samma med meg Kosel:-) Egenleg veldig greit syns eg, å sleppa å veta at eg hadde tatt den! Såg berre at det stod Negativ på HIV, så tenkte eg WOW, har eg tatt den!? så greit:-D
vic_89 med prinsen Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 jepp jeg var det. ble testet for alt siden faren til barnet ikke er europeisk. trodde jo ikke han hadde hiv, men når jeg først skulle teste meg så ble jeg ganske nervøs likevel.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Var ikke nervøs i det hele tatt.. Vet hva og hvem jeg har vært borti jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Nope, men jeg har hørt om kondom Og har ikke sex uten kondom før jeg har sett testpapirer. Søren.. Har glorien min slukna igjen!? Faen ta de pæreprodusentene da, stod de skulle vare lenge! Skal sende en klage i morgen tidlig.
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 HIV smitter ikke KUN ved seksuell aktivitet...
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 Men hvorfor skal man surre med andres sår og blod? Og drikke 1liter med et menneskes spytt? o_O
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Vi var venner(ikke bestiser) for mange år siden,da vi enda gikk på videregående,men dette er masser av år siden nå,og vi har ikke sett så mye til hverandre siden da,bortsett fra når vi tilfeldig møtes i hjembyen(jeg har bodd borte i mange år,samme har de) Enkelt forklart. Jeg hadde aldri kuttet kontakten med noen bare fordi de er HIV-smitta,de er da like mye verdt likevel! De er heller ikke døde,det finnes meget gode medisiner nå,så de lever nok lenge,om enn med bivirkninger,men det er desverre prisen å betale. Trist:-(
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Det tar faktisk lang tid før smitten vises på en test,så man må retestes et halvår senere,dersom en har hatt sex med noen en har blitt nervøs for kunne ha HIV. Så første testresultat trenger ikke alltid være det endelige. mulig de har blitt flinkere til det nå,at det er nye metoder i bruk,men før var det ikke sånn. Dessuten har noen av oss her inne blitt voldtatt,og da får man ikke velge om en vil bruke kondom eller ei.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Tviler litt på at alle de som skrev at de var en smule nervøse for resultatet er blitt voldtatt. Og dessuten så er det sinnsykt mange som er uforsiktige med kondom når de går til sengs med folk. Så man tenker ikke automatisk "Åh.. de er nervøse for resultatet.. de har blitt voldtatt"
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #19 Skrevet 19. juli 2007 Den voldtektskommentaren var på bakgrunn av hun her oppe som sa at hun hadde da virkelig kontroll på hvem hun lå med,og at hun alltid brukte kondom. Det var ikke en forklaring til at folk er nervøse infor en HIV-test!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 19. juli 2007 #20 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er faktisk redd for mygg, siden mammaen min sa da jeg var liten at man kunne få hiv av å bli stukket av en mygg som hadde stukket en med hiv, så jeg er redd for hiv alltid. Er det noen som vet om man kan få hiv av en mygg? Er helt livredd for hiv og er veldig forsiktig
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #21 Skrevet 19. juli 2007 Veeeldig små sjanser.. For en mygg dør kort tid etter den har sugd blod ut av et menneske. Ofte suger de til de sprekker. Så tror faktisk ikke det er mulig. Men dersom det er mulig er det vel mindre sjangse at du skal få det av en mygg, enn at du skal bli kidnappet av aliens.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 19. juli 2007 #22 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er helt hysterisk på de hiv-greiene. Jeg ble stukket av en mygg i går, på foten, den sugde seg hardt fast, og da måtte jeg vaske med sånn spritvåtserviett som jeg bruker til å sterilisere hånden med. Det er noe moren min har sørget for, både det og hjernehinnebetennelse er min største frykt :-|
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #23 Skrevet 19. juli 2007 Tror nesten du er litt i slekt med nøffemor,jeg!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 19. juli 2007 #24 Skrevet 19. juli 2007 Hahahahhahaha jeg så det nå!!!! Kunne minne!!! Nei, er bare litt hypokonder
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #25 Skrevet 19. juli 2007 Hehehe,tenkte den falt i smak,ja! Du er jo så glad i henne!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå