Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på søndag sto jeg ute m vogna og snakket m ei venninne el var nå da...så holdt typen på m no m bilen oxo heiv han den flaska mot henne.sånn interiør spray,toppen løsnet og ja alt over vogna mi og inn til gutten min på 12 uker...han fikk noe i munn og ansikt...så sier henne de hadde ringt gifts at jeg bare måtte skylde munnen hans..jeg ringte dit selv for å vere sikker da måtte de vite hva som sto på flaska..jeg spurte de men lappen var ødlagt...hvordan i all verden kunne de hjelpe de og ikke meg da..dro på lege vakt alt så bra ut men måtte passe på..sov ikke no den natta...i går ringte jeg leverandøren og fikk vite hva som sto og de sa at jeg måtte jo til lege.ringte gifts ijen,men fant ut det var bare irriterende stoffer i den gudsjelov....han skrek og skrek for hadde jo fått vont i magen av det...og i går kommer hun å sier jeg var over hysterisk,tenk hvis det hadde hvert andre mer farlige toffer i det da..nei hu er faen ikke go i huet...jeg var livredd den natta jeg....her ble det ikke mange . og , nei men godt å få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen uvitende tullhøner! Bra du er en løvemamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...