Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Heia! Er det noen av dere jenter her på morra kvisten som kansje kan hjelpe meg litt..... Jeg er 22uker på vei, og i går kveld så satt jeg og slappet av i sofaen. Plutselig fikk jeg vondt i ryggen som strålte frem mot magen. Etter ei stund så gav det seg litt, men kom plutselig tilbake i natt. Da gjorde det vondt uansett hvordan jeg lå eller sitter...og det gjør det fortsatt:( Smertene sitter ganske langt nede bak på ryggen...litt under og skrått nedover for ribbeina mine på høyre side. Det er vondt hele tiden..en konstant smerte/ubehag! Er det noen av dere som har opplevd dette selv...kan det være f.eks nerver i klem eller rett og slett et ryggtak? Som dere sikkert forstår er jeg ikke så flink til å henvende meg til lege...tenkte jeg ville høre med noen her inne først før jeg evnt gjør det. På forhånd takk for innspill.....
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er i uke 24 og har fått dette et par ganger..så sterkt at jeg må puste meg igjennom det..begynner i korsryggen,og stikker ut i magen liksom, akkurat som sinnsyke kramper...fått det på natten begge gangene, men så har det gått over igjen.... men har også lagt merke til at livmoren blir strammere når det skjer, så kan jo være noen sterke kynnere?? vet ikke selv jeg, men er ikke urolig ettersom det går over igjen i løpet av ganske kort tid.....=)lykke til vidre i svangerskapet....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå