Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 www.dinbaby.com/forum/thread/9855250 Hater at noen skal ødelegge nattesøvnen min,vet ikke hvorfor jeg tar meg så nær av det....men er det sånn mine venner også egentlig tenker om meg??? Synes det er tøft nok å være alene....har vært mutters alene siden dag en.....også skal folk klare å ødlegge det siste jeg har av stolthet! Dette som blir skrevet i denne tråden er grunnen til at jeg er anonym her inne,jeg vil ikke bli hengt ut av noen.Ingen skal få snakke dritt om meg og skrive nicket mitt (har ikke skjedd inne på skravle,men kan fort skje inne på krangle) og fortelle hele DIB hva jeg gjør og hvordan jeg tyner penger ut av skattebetalerne...For det er det folk tror her inne,at jeg som er alene bare gosser meg med millioner av kroner. Selv vet jeg jo at ikke dette er sant,men at noen skriver slike ting sårer mag faktisk mer enn jeg vil vise. Sorry for anonymiteten jenter,men lover dere alle at jeg aldri har skrevet et vondt ord om noen av dere:) Godt å ha dere!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 er jo helt greit å være anonym da,så lenge det ikke er for å slenge dritt:-)Er selv anonym noen ganger,hvis jeg skriver noe som er personlig og gjerne kan kjennes igjen-syns det er bra at vi har den muligheten:-) Men ang det innlegget der,så har jeg svart på det ja-men jeg har lært meg å ikke la det gå inn på meg,eller la meg provosere så veldig-det går på uvitenhet,og blir sagt av folk som aldri har vært i situasjonen selv!!Og sånne innlegg dukker opp med jevne mellom rom hele veien..det er en evig diskusjon her inne det der ja!Alle veier egentlig...Hadde ei vennine av meg som sa her en dag at ja-du er jo alenemor du ja,full i penger med hånlig latter.Da sa jeg bare at den diskusjonen vil du ikke begynne på så ble det med det:-)Mye frekke folk ja!!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 har heldigvis ingen venner som tenker så trangsynt!! milde himmel, folk er jo helt blåst noen ganger .. er forsåvidt også lei den debatten, men den kommer jo frem med jevne mellomrom.. slår meg til ro med at det mennesket som lager hovedinnlegget ikke kan trives i sitt forhold og har undersøkt litt om det å bli alene .. litt skadefro er det lov å være innemellom altså! er vel anonym nå jeg og, ellers blir det vel halshugging...
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 det dukker alltid opp mennesker som ikke vet bedre, og denne debatten tar nok aldri slutt.... vi må bare ikke ta oss nær av dem, og heller le av deres uvitenhet! vi vet selv hva vi står for, og vi kan være stolte av den oppveksten vi gir barna våres! alle med litt vett i hodet skjønner at 2 inntekter er mer enn 1... stå på jenter:)
Singelmamma og banden Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg la også inn svar der. Ellers er jeg aldri på skravle, jeg har ikke tid til å surfe så mye, med tre barn. De fleste er klar over at det ikke er fett å være alenemor. Men, nå jobber jeg, jeg mottar redusert os og har red stilling pga den praktiske kabalen mens ungene er små. Totalt sett utgjør dette pr dags dato 230 000 i året brutto, og alle skjønner at det er mindre enn to inntekter. Med full stilling blir det 300 000 i året brutto, men jeg venter til yngste er 3 år med det, for da er begge de eldste på skolen, og nå mens de er små vil jeg helst unngå mye stress.
så var vi 4 Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Skjønner godt du er anonym, og jeg kjenner det koker i hodet når jeg ser sånne innlegg. Og de sårer, mer enn man vil innrømme.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 oh my for noen sneversynte, misunnelige, uopplyste mennesker det finnes. de ser bare kr og øre, ikke alt annet som følger med når man er aleneforsørger. jeg blir så provosert jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå