Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har opplevd at CB EL test ikke fungerer som den skal?

Har testet nå i litt i underkant av 1 uke, EL uken mener jeg selv hvertfall, men den gir ikke utslag.

Har noen andre opplevd dette, men likevel hatt EL, eller er det bare jeg som har en rotete syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor ofte har du testet og når på døgnet ? Det har mye å si. Et egg lever ikke så lenge og testen vil kun være posetiv i noen timer hos enkelte mens hos andre kan den være posetiv i opp til 12 timer. Veldig forskjellig fra person til person. Beste er vel å teste mellom kl 17-22 har jeg hørt da, men kan gjerne teste en om morgenen og en på ettermiddagen/kvelder for å være sikker. Men det er vel mest for de som vet de har el, ellers blir det jo veldig dyrt å holde på sånn i flere uker hver måned.

Skrevet

Har testet på morningen, og bare 1 gang om dagen...... Trodde et egg levde i hvertfall et døgn jeg....

Skrevet

Jeg har brukt de testene 2 ganger. Begge gangene fikk jeg positiv test på formiddag.

Har lest at hos noen kan LH-stigningen være så kort at det kan være vanskelig å finne den på el-test.

Hvor i syklusen er du nå da? Og når begynte du å teste?

Jeg har ca 32 dagers syklus og pleier få positiv test rundt dag 17 sånn ca

Skrevet

Tja hvor er jeg i syklussen :-)

Hadde mens 19.06 til 27.06, 2 mens 04.07 til 07.07 med småblødninger 11.07 til 13.07...... Var hos GU på fredag og var ikke noe galt. Hun mente småblødningene ikke var noe spesiellt.

Testet da når jeg hadde småblødninger......

Testet på søndag, i går og i dag i og med at jeg ut fra siste mens bør ha EL i disse dager....er på dag 14 i dag da..... Kan virke som om vi har ganske lik syklus, så får fortsette å teste noen dager til da.

Hadde forresten plutselig en del utflod i dag. Pleier ikke være plaget med det. Er det et tegn på noe???

Blir helt forvirret av alt dette jeg..... :-)

Skrevet

jeg har nå testet i 1 1/2 uke,men fortsatt ikke posetiv test og det pleier jeg alltid å få,,tester på ettermiddagen/kveld..så jeg synes dette er veldig rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...