Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!Så gøy side dette var=) Er ny her, jeg og samboer har bestemt å prøve, tenker å slutte med p-piller når brettet jeg går på nå er tomt, kjempe spennende=)!! Morsomt å treffe andre som og prøver=)!!Lykke tilalle sammen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Så koselig å få flere medlemmer=) Har nettopp "blitt medlem" på bli gravid jeg også=)

Selv har jeg 17 p-piller igjen å ta før jeg stopper opp. Har også bestilt gravitamin siden jeg er veganer i forhold til vitaminer og folat som du burde ha i kroppen før og under graviditeten. Har du begynt med det?

Vi ønsker å "sette" spira i slutten av september - bare 66 dager igjen=) Gleder meg! Dette blir en spennende høst! Jeg vil forhåpentligvis bli gravid med min første da=) Har du barn fra før eller? Når har dere tenkt å begynne prøveperioden?

Håper vi kan holde hverandre oppdaterte om den spennende tida vi har i møte=)

Måtte spira sitte på første forsøk!=)

Skrevet

Så morsomt=)! Får man kjøpt gravitamin på apotek? Er akkurat ferdig med en bachelorgrad, så skulle fornuftig sett egentli ha ventet til jeg har jobbet litt eller fått meg noe fast iallefall....men nå klarer vi ikke vente lenger=)! Ble overrasket over denne siden, er utrolig mange som er på den...kjempemorsomt:)!!

Har enda to uker igjen med hormontabl. på brettet da, men er jammen ikke lenge igjen likevel...er så uvirkelig å tenke i disse baner, hihi:)!! Vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går=)!

Skrevet

Moro å møte så mange som er i samme båt=) Selv er jeg akkurat ferdig med p-pilla og har akkurat hatt mensen....så nå er det bare å prøve! Ille spennende!!! Lykke til.....

Skrevet

=) Gleder meg så=)

Gravitamin kan fås kjøpt på apoteket, men på www.billige-tester.no er de til kun 149 kroner nå. Jeg kjøpte der, og venter at de snart skal ankomme postkassen min=)

Ettersom jeg ønsker å bli gravid i september har jeg begynt å lure på om jeg gjerne bare skal slutte med p-pilla i slutten av neste uke.. bør jeg det slik at kroppen får enda bedre tid til å komme inn i riktig modus før prøveperioden som begynner 15 september?=)

Skrevet

Jeg hadde slutta på p-pilla om jeg var deg. Legen min sa til meg at det kan ta opp til to år(selvom det er sjeldent) etter man slutter på pilla til man blir gravid. Slutta med en gang jeg.....bruk heller kondom! Lykke til.......=)

Skrevet

Ja, jeg tror det er det lureste. skal til legen på torsdag, hadde tenkt på å spørre han da, men hvorfor ikke bare hoppe i det?=)

Det er bare det at jeg og sambo. har årsdag neste helg. vet ikke hva han hadde synes om å bruke kondom på DEN dagen?... =)

Hva sier egentlig samboerne deres om bruk av kondom? Min vil heller "hoppe av i svingen"... Føler det er litt mer usikkert siden jeg ikke kan bli gravid før midten av september...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...