Gå til innhold

Si at det blir bedre, anyone????

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal hente krefter fra lengre....

Jeg er 7 mnd på vei med nr 2, har nr 1 hjemme nå som det er ferie, noe som jo krever sitt. Har bekkenløsning, og nærsynkoper, og føler at uansett hva jeg gjør, så har jeg ikke overskudd igjen til noe som helst.

Jeg er trøtt, sliten, vondt i hodet, svimmel, vondt i ryggen, og i natt har snuppa vært syk, så hun har liggi inne sammen med oss, da helst oppå meg, så nå har jeg en rygg som ser ut som et 3tall..... Og søvnen har vel vart fra ca 02-06, med jevne avbrudd med hoste, pirikng, grining, stort sett...

Det kan jo ikke bli værre? Med tanke på at jeg er utslitt? Det må vel gå over når lillebror kommer??

*Og syt og klag* (trøøøøøøøøtt)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gaar over og det blir bedre. Men i mellomtiden maa du bare proritere aa hvile og slappe av. Ettersom du har nr 1 hjemme naa saa maa du heller legge deg kl 2000 hvis det er det som skal til.... Kommer hun inn til dere gaar du og legger deg en annen plass og lar pappaen ta henne.

Kan du ikke faa noen til aa passen henne innimellom. Nabounger som har skolefri eller noe slikt.....

Uansett, det blir bra tilslutt !!!

Lykke til, ikke lenge igjen naa !

Skrevet

Jeg kan ikke komme med noe oppløftende, ville bare si at vi sitter i samme båt. Men det MÅ bli bedre, det blir det helt sikkert!

Vi må bare holde ut.

Trøsteklem til deg fra en annen som også er sliten og lei av å være gravid - og som har nr 1 hjemme på ferie... SUKK!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Når har du termin? Jeg har 22. sept.

Er også trøtt som bare det...har null energi om dagen, men når jeg faktisk har disponibel tid til å sove så bare greier jeg det ikke!:-/ F.eks. i natt...vurderer å finne en akupunktør for å få hjelp. Og snulla har jo ikke hatt det bra i det siste, med gips, fysioterapi, beinbrudd og så gips igjen. Og etterpå skal gipsen av, og da får hun nok vondt i beinet igjen, og da blir det ikke særlig mye sammenhengende søvn på henne eller meg.

Har også bekkenløsning, og beveger jeg meg for mye en dag, så kan jeg ikke bevege meg dagen etter...så det blir til at jeg ikke beveger meg mer enn nødvendig, og passer på når jeg løfter snulla. Så er ikke særlig mye jeg gjør om dagen. Har du lavt blodtrykk? Det har jeg, samt lave jernnivå, så da blir jeg lett svimmel...i går våkna jeg faktisk med følelsen av at jeg holdt på å besvime, og det mens jeg lå!:-/

Jeg vet det kan bli værre for i forrige svangerskap var jeg plaga med kvalme helt til 3. trimester, så nå som jeg slipper kvalmen synes jeg faktisk ting ikke er så ille i forhold. Men jeg MÅ ha søvn snart, ellers kollapser jeg rett og slett. Ekkelt å være svimmel og utslitt!

Skrevet

Nei å nei, nå må mannen/foreldre/venner steppe inn og avlaste deg synes jeg! Ikke bra for mini i magen at du er så pumpa! Det kan gå veldig galt, og så burde du ha noe krefter på lager til den første spebarnsperioden som vi alle vet krever sin kvinne.

Uff, håper du får hjelp!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hun skal IKKE inn til oss i natt, det er nå hvertfall sikkert! Forkjøla unger klarer seg alene i senga, det var bare jeg som ikke orka den kampen i natt...

Og til du som spurte, jeg har termin 10 september.

Har bare hatt henne annenhver uke frem til nå, så jeg skal vel ikke klage.. men sliten? Jah....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...