Gå til innhold

noen andre som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg får ikke sove, den lille er så vill at det er umulig å såve!!

så hoster som bare det. off..

hvorfor er dere vakne nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MeMeMe!:P Sove ikkje for eg vil slå rekorden te Mizzymee i Jewel Quest..:P

Skrevet

Jeg er vaaken!!

Sitter her og lurer paa om jeg skal dra til Kreta i morgen..

Skrevet

Bare sånn på gøy liksom?:P

Skrevet

Jeg er våken, etter å ha vært oppe og tisset...blir så varm og svett om nettene nå, og da er det så vanskelig å sovne igjen....skikkelig ubehagelig. Håper/regner med at det er hormonene som gjør at en svetter ekstra, og at det går raskt over etter fødsel.

Skrevet

aaw:( Nå syns sambo det er veldig gøy å lage verksted på soverommet..:P høres ut som om det er 4 motorsager igang der inne.. På en gang!;P

Skrevet

Nei altsaa mamma og pappa er der, og jeg og sambo (vi bor i Spania, det er jo ikke saa langt unna da) sitter her og tenker at vi kanskje kan ta oss noen dager fri fra jobb og besöke dem der!! :-D

Sjekker hoteller naa..

Skrevet

Jeg får heller ikke sove selv om jeg er kjempe trøtt=( Snuppa presser hodet ned i bekkenet, skal neste tro hun prøve å knekke det =( au au,, hehe. må sutre litt av og til også..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Er våken fordi søvnfunksjonene i kroppen min ikke fungerer!:-/

Skrevet

der er mer i min båt;) er EGENTLIG veldig trøtt men "vil" liksom ikke sove.. Går jeg inn i senga så får jeg ikke sove da heller for sambo har sitt eget skrapband der inne;)

Skrevet

Marthe og reka, hva i alle dager er det samboern din driver paa med???

Skrevet

åjaaa.. Sånn sett..:P Trodde du satt et eller annet sted i norge og plutselig fikk et innfall om å reise liksom..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...