Gå til innhold

Hva gjør dere oppe nå da,

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som er her enda?

Jeg sitter oppe i mangel på noe bedre å foreta meg. Guttongen dro til pappan i dag på 14dagers ferie, og jeg klarer ikke å komme meg i seng. Ikke skal jeg på jobb før på fredag heller, så regner med det blir noen sene kvelder fremover ja. :-o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,hmm hva gjør jeg egentlig,hehe ikke mye

lillegull ligger å sover og våkner nok snart for å få pupp..

burde egentlig ha lagt meg for lenge siden,men jeg syns det er så deilig å være alene uten baby på kvelden,så kveldene blir ofte veldig laaange =)

Skrevet

Æ får ikkje sove... Vi sov læææænge i dag :) Godt d førr en gangs skyld, men da får æ f... ikkje sove på natta. Sorry at æ skriv dialekt, gidda ikkje bokmål no. Hehe :P

Skrevet

Ja sukk, husker den tida. Men da kunne han jo sove lenge også. Nå (5 år) føler jeg at jeg er heldig om han drøyer morgnen til 7...!

Husker jeg brukte å se den siste filmen på tvnorge før jeg la meg. Og titt og ofte forsov vi oss til ting som skjedde før 12. :-o Ja det var tider det!

Skrevet

Greit det! Hvor er du fra? Ser du at du har forbokstavene til nicket mitt i ditt nick, bortsett fra siste? ;-)

Skrevet

Trengte en pause =)

Skrevet

Hehe. D har æ ja. Hete luna blue fordi vesst æ fikk ei jenta da æ va gravid sku ho hete luna. Å søstra mi mente at ho sku hete blue t mellanavn. Hehe. E fra tromsø

Skrevet

Koselig!

Sitter på Senja jeg. :-)

Skrevet

Prøver å finne ut av hva den sangen til Fergie heter.. en veldig fengende en, men husker ikke navnet på låta! :)

Skrevet

Hva sier Google da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...