Plutseliten :) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Heisann! Lagt til et helt nytt og ferskt bilde av lillegutt. Nederst til høyre på bildesiden...han med alle 3 tennene Hmmm...ikke noe særlig stolt mamma jeg da )) Ellers håper jeg dere alle har en strålende sommer i alt været, koser dere på hytter og med svigers, at planlegging av bryllup,kjolekjøp og maraton går etter planen. Nyter ny hund og voksende mage.......og sikkert masse mere jeg ikke har fått med meg Jo...velkommen til alle nye. Klem
coscos Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei på deg! Så søt gutten din er! Nå er min lille gutt bare 11 uker, men lurer på når din fikk tennene sine? Ser du kommer fra Akershus, hvor hen da? Selv bor jeg på Oppegård. Ha en fin sommer til deg også!
Plutseliten :) Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Takk for det. Han fikk første tanna da han var 8 mnd, og to uker senere hadde han tre Vi bor i Bærum.
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 helluu =0) grattis med tannebisser da.3 stk er jo bare helt konge jo,hehe... min har ikke fått ei ..... =) begynner å tenke på å ta i bruk det tannsettet som kan trekkes opp ;o) ha en fin sommer da.her er endelig regnet kommet.så da er det håp for plena kanskje...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå