Mololsen Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har hatt kjempevondt i mellomgulvet ett par ganger, kan sammenlignes med veeeeeldig kraftige luftsmerter som nesten er uutholdelig.. flere som har hatt det samme? er det kynnere jeg har hatt?
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Hei. Jeg har kynnere,men de er annerledes enn dinr tror jeg...mine kjennes ut som mageknip også blir magen helt hard..den er det i ca 1 minutt så gir det seg..har det flere ganger om dagen for tia.
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 mine kynnere er slik at magen er stein hard og føles som den skal eksplodere. det strammer nedertil og dette varer leeeeenge . kansje en time eller flere timer av gangen før det gir seg. noen ganger gir det seg ikke i det hele tatt før jeg våkner på morgenen. uff. blir nesten bekymeret jeg. når er det "farlig" medkynnere egentlig? jeg tenker så lenge det ikke er vondt så er det ikke noe å bry seg om?:..hmmm
*RutIetutt* Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har masse kynnere. Kjenner de godt i magen - den blir hard og stram samt at den presses inn og ned på en måte...kjennes ikke ut som luftsmerter el hos meg i allefall. Har bare hatt de i magen så langt, men de har begynt å komme litt bak i ryggen og nedover i bena også nå (håper det betyr at det ikke er så lenge igjen). Kynnere er bare livmoren som trener seg og er ikke farlig - har ikke noe å si på åpning el så lenge de ikke sitter i ryggen og kommer regelmessig. Kynnerene min er veldig ubehagelige - som om jeg ikke får puste på en måte - men ikke vonde som rier (det er stor forskjell!). Kynnere er sånn sett bare bra, siden de trener opp livmoren. Alle har visstnok kynnere, men er ikke alle som kjenner de. Mest vanlig for flergangsfødende å kjenne de enn førstegangs. Sist jeg gikk gravid kjente jeg ingen - denne gangen har jeg kjent de siden uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå