Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 HI her. Kommer med et rart spørsmål sikkert, men hvordan er det med nettverk, evt. ta med egen pc. Jeg er ikke fra østlandet, så da tenkte jeg at jeg kunne mens jeg lå på sykehuset ta bilder for så å sende de via e-mail mens jeg ligger på barsel. Aner du noe om dette? Hvordan det fungerer på Bærum sykehus?? - og til slutt, var du fornøyd med Bærum sykehus? Barselavd?
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Tviler sterkt på at det er noe sånt der. Barselavdelingen var gammel. Du kan jo bare ringe dem og høre. Jeg var ikke fornøyd med barselavdelingen, men har hørt mange som er det. Dessuten er det vel hektisk på alle barselavdelinger på sykehusene rundt i landet. Jeg følte at jeg måtte rope og skrike for å få hjelp til amming, for eksempel og de hadde det så travelt at de snakket forbi/over meg hele tiden. Til slutt gav jeg opp og "tvang" dem til å la meg dra hjem.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Ja, jeg fødte der... Det er en gammel avdeling, så det har de nok ikke inne på barsel i allefall.. Men ring og hør, det er nok på den nye delen av sykehuset hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå