*betty*spaghetti* Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Hun visste fadern meg alt om livet mitt jo!!! Og det første jeg sa når hun tok tlf! Hei det er K****** Hun sa så mye... Hvorfor tenker du på han gutten hele tiden... GI han tid alt kommer til og ordne seg... Hun fortalte om min mor... Uten at jeg hadde sagt et ord... Hun sa hun sliter enda med bortgangen av sin mor... 15 år siden... Din far har mye makt... bla bla (stemmer) pleier ikke sitte og snakke om pappa i tlf... Ut i fra det blå så sa hun ikke bekymre deg for din datter hun vil få det perfekt! Da begynte jeg og grine... Hadde jo ikke nevnt barnet mitt... Hun sa så mye at jeg sitter her og skjelver!! Gud så spennende... Hun sa også ut ifra det blå ikke vær så sint! Da ble jeg helt skrekkslagen.. Jeg blir lett forbanna på min mor... Hun sa du tenker så mye på barn! Du vil få en jente til og senere en gutt.. Herregud jeg blir nervøs... Hun kunne jo ikke slutte og bable om han gutten jeg liker så godt... hun sa han er en del år eldre enn deg? han tenker ofte på alderen sa hun men det ordner seg... Tror egentlig ikke så mye på slike ting men herregud det gjør jeg NÅ!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Er dette et nummer du har ringt? Noen helt fremmede? Kan du være så snill å sende på pm til meg hvilket nummer du har ringt/hvem du har ringt? Jeg trenger så absolutt en spådom.....
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Synes det er kjempespennende med spåing, men det er så mange useriøse der ute så jeg vet ikke hvor jeg skal lete etter rette personen.
lykkeligmor:) Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hvis du orker, vil jeg også gjerne vite hvem du har ringt.. Jeg synes slike ting er så innmari spennende, vil gjerne bli spådd!
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Kan jeg få spørre hvor lang tid det tok? Det kostet jo 24 kroner i minuttet.....blir fort dyrt i lengden.
tezzie Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 jeg og, jeg og, jeg og :vil ha pm ) Hvor mye var minutt prisen på??
*betty*spaghetti* Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 Jeg snakket med henne i 13 min men jeg spurte om himla mye...
lykkeligmor:) Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Så gøy, denne personen vil jeg gjerne snakke med, mye jeg skulle spurt om:) Hveeeeem? Neida, skal ikke mase, men tar gjerne i mot mer informasjon;)
fru gullhår Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Hei Lyst til å prøve jeg og.... Vet ikke helt om jeg tørr, da men... Vil gjerne ha en pm med nummeret:)
er det muuulig Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 jeg vil og ha nr til henne...er så mye jeg trenger svar på nå for tiden....
Nit@™ Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Har du startet 829 "spå" nå da Twig ) Siden det bare kom he he he... Vet du hvem hun er? Tar gjerne et nr på pm jeg også )
~Fanta~ Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Hvem har du pratet med/ringt til da? Blir jo nysgjerrig vet du...hahahaha
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 17. juli 2007 #15 Skrevet 17. juli 2007 Dette ble jeg også fryktelig nysgjerrig på.. kan jeg også få nr? Hvem er dette.. ei du kjenner eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå