ormeynglet Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Får sikkert slakt av mange, men vi har prøvd lenge å få snuppa her til å ta smokk. Hun er over 4 mnd, og nå når vi var på ferie i Danmark så solgte de Nuk-smokke overalt. Ok, tenkte jeg, liten tro på dem men en siste sjans<; og jaggu satt ikke smokken som støpt i munnen på henne! Herliget for en befrielse for mor, istedet for å amme 7 ganger pr natt så har vi nå gått ned til 2-3 ganger. Vet jeg lager meg jobb senere med smokkeslutt og alt det der men det er det farsken tute meg verdt!! For alle andre som ikke hadde trua på Nuk, det er absolutt verdt et forsøk!!
LisaColli Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 har prøvd! hehe, her er det ingen som funker, har prøvd samtlige. men fint at du får litt fri
sirkelkatten Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har også prøvd flere måneder, var NUK som funket til slutt her og! Lurer på hva det er med den smokken......Er så fint å se småtten kose seg med smokken og sovne uten å slite!
hårsår Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jenta vår vil også bare ha NUK silikonsmokk. Trodde først ikke hun ville ha smokk, for vi fant ingen hun likte. Det ble god avlastning når vi endelig fant den riktige smokken for henne =)
sirkelkatten Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Har du prøvd mer enn en gang? Her satt den først på tredje forsøk nemlig!
愛 siusiu 龍 Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 yss ) helt genial er den! her går det på nuk,er det eneste lillebærta vil ha. sitter støpt. *like a glove*
Koala *g07* Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Samme her, prøvd masse, men kom over nuk, og den satt som støpt, før har de bare falt ut igjen hehe..
Gjest Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 åååå genialt!! hvor selger de NUk smokker!?????? trenger sårt en smokk..(!!) lille skal ha puppe 7-8 ganger på kveld, bare kosing nesten og tar INGEN smokker!!! har prøvd kjempe mangen, men hun spytter de ut igjen, eller så detter de ut selv etter 2 sekunder.!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 På babybutikker og noen leketøysbutikker Mini vil bare ha de han også..
jubaloooo med to stk Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 nusseliten har også NUK som sin favoritt. måtte igjennom tre forskjellige smokker før denne sorten satt.nå går det bare i NUK her i gården:)
ormeynglet Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 17. juli 2007 Tror de selger den på Barnas Hus iallefall. Mente ikke at noen har imot selve Nuk-smokken, men vet det er mange som mener at det er bare tull å venne dem på smokken. Her satt den på første forsøk, og alle andre typer har hun spyttet rett ut igjen.
LisaColli Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 hehehe, klart jeg har prøvd flere ganger;) men nå har snuppa blitt 6 mnd, så da er det like greit at hun ikke bruker smokk synes jeg:)
Tre små;) Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 Fru lyng, lektetøys forretninger og mange barneutstyrs- butikker har.. Er visst på vei til å bli den mest populære smokken Helt enig jeg- den er genial!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå