Gå til innhold

FIRE THE GRID imorgen kl.13.11-14-11!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hørt om dette noen av dere? Jeg leste om det på nettet,og historien var så utrolig synes jeg at jeg bare må være med på det....det handler om at folk over hele jorden på tvers av religioner og kulturer og det hele,skal meditere/be/sende kjærlighet/tenke gode tanker om jordkloden vi lever på,for å heale den. Det er et slags "nett" som skal tennes igjen,og som jeg har forstått skal forbinde menneskene i hjertene våre,og til jorden. Historien til hun som har satt igang dette er veldig spesiell,om når hun og sønnen hennes kjørte ut i en sump og druknet,og ble reddet begge to på en mirakuløs måte,og om den viten hun fikk gjennom den opplevelsen,fra den "åndelige" siden. Det er ihvertfall sagt at imorgen,imellom kl.13.11-14-11 norsk tid,altså tirsdag den 17.juli,skal flest mulig mennesker samles for å "løfte" jorden igjen,og hjelpe til med å heale den. Det er bare èn time av din tid,og du trenger ikke sitte helt i ro og meditere en hel time,men feks tenke på positive minner du har fra livet ditt på jorden,eller sende gode tanker eller kjærlighet til jorden:) Det er bare å søke på nettet på Fire the grid hvis dere vil lese bakhistorikken! Veldig spennende det her,bli med da dere!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...