mamzen =) Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 babyen min har en liten kul over øyenbrynet..han har hatt den veldig lenge..det går ann å rugge på kulen under huden (litt vanskelig å forklare) skal bestille legetime i morgen..syns det er så skummelt..noen som har vært borti noe av det samme?? kan det være en fettkul??
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 humm... kuler er skummle.. veninna mi hadde en i kneet en gang som lå i en "pose". den kulen kunne man flytte inne i den posen.. men det var bare en fettkul som var helt ufarlig.. og gutten min har en kul på hodet men den er under et fødselsmerke som har vokst med hode.. o den er helt ufarlig og kommer til og forsvinne.. det er mine erfaringer med kuler;)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Har en kul i lysken nå som jeg skal inn på sykehuset og sjekke.. Men denne kulen henger fast i lymfevevet og kan ikke beveges på i den forstand... Greit og få sjekket det opp uansett når det kommer til barna våres..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå