Gå til innhold

spørsmål ang ellos og utleveringssted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestillt litt forskjellig fra ellos, og fikk en e-post før helgen om at det var sendt. Det jeg reagerer på, er at det utleveringstedet for pakken som står i e-posten er en butikk som ikke har post i butikk, og som i tillegg ligger i nabokommunen (bare 10 min herfra da). Det er det derimot en annen butikk i min kommune som har, og det er der jeg alltid har hentet pakkene mine.. Har dette noe å si, slik at pakken ender opp i retur, eller ordner posten opp og sender automatisk pakken dit den skal basert på post nr mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke svaret på det du spurte om,men jeg lurte på en ting;-)

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk e-posten?

Skrevet

Dette tyder på at Ellos ikke bruker Postverket som distributør, synes jeg. Et eller annet firma jeg handlet med også, som brukte en annen distributør, og da hentet jeg pakken min på den lokale MIX-kiosken. For min del er det helt greit at Posten får konkurranse!

Du må nok regne med at pakken din blir sendt til den butikken som står i e-posten. :-)

Skrevet

passer meg faktisk utrolig dårlig det da...... Kanskje jeg skal sende en e-post til ellos og sjekke? Er ikke så lenge siden jeg bestilte fra de (i mai tror jeg) og den gangen, og de andre gangene jeg har bestilt derfra, har jeg fått det på kiwi-butikken her i nærområdet...

Spinderella: bestilte søndag eller mandag, og fikk e-posten torsdag.

Skrevet

Takker! ;-) da skal jeg bestille nå,kanskje jeg får det før helga;-)

Skrevet

Ellos har egen distribusjon uavhengig av posten. Mener å huske at når jeg selv bestiller fra Ellos får jeg velge blant flere steder jeg kan hente pakken. Hvis du bor på et mindre sted kan det hende det ikke finnes så mange steder å velge mellom. Du får ihvertfall et brev fra stedet som har pakken istedetfor en vanlig hentelapp når den er framme.

Skrevet

okei, takk for svar. Fikk ikke noen steder å velge mellom jeg, og det er ikke et sååå lite sted :) Men nå har jeg sendt en melding til ellos jeg, og spurt, så da slipper jeg forhåpentligvis snart å lure mer :)

Skrevet

her kommer iallefall pakkene enten på mix eller hos rimi (mulig de kun bruker rimi, var der jeg henta nå). posten er jo ikke mye å stole på så synes de3t er helt fint at de gjør det sånn

Skrevet

når jeg bestiller fra hm oh ellos kan jeg velge å få pakka et annet sted enn posthuset.. og da er utleveringsstedet i tilfelle en esso-stasjon...

de mener det skal være lettere å få henta den da, fordi åpningstidene er lenger..

men du som egentlig pleier å få de i en sånn post i butikk skjønner jeg ikke hvorfor bytter sted..

Skrevet

Jeg har tidligere fått pakken i post i butikk,men nå sist så måtte jeg hente den på rimi.tror det er tollpost som leverer ellospakkene

Skrevet

Jeg fikk nettopp pakke fra Ellos, og jeg fikk den på den lokale post i butikk (Prix).

Rart å måtte hente den i nabokommunen da....få høre hva du får i svar fra Ellos da...

Skrevet

jeg har fått min på posten eller i postkassa tidligere.. nå skulle den komme til et hagesenter jeg ikke vet hvor er en gang... så tror de har oppdatert leveringssytemet sitt på et vis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...