Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig, og da mener jeg enedelig, tror jeg faktisk at ALT ordner seg.

Jeg er av de naive og optimistiske som lever og ånder for "alt ordner seg", men siden moren min ble borte for over 5 år siden har det ihvertfall ikke gått på skinner.

Men nå har jeg i løpet av litt over en uke fått innvilget lån til oppussing, tatt avgjørelsen om at jeg skal studere til høsten, kommet inn og fått bekreftet lån fra Lånekassen, barnehageplass er i boks, mannen min har ny jobb som betaler fine fine lønninger (pittelitt større enn de fra andre jobben kanskje?)

Kjøpt ny bil, ny motorsykkel, vært på ferie, smakt Dom Perignon, fått litt mer orden på sovingen til lillemor, fått strammet inn bruttern litt og sist men ikke minst, sett sol etter regn i bøttevis.

Så jeg må gjenta; jeg tror jammen alt ordner seg likevel jeg, det er første gangen jeg virkelig ser løs i enden av en veldig lang og mørk tunnel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt da..

Lykke til videre med livet,

alt ordner seg til slutt!

Skrevet

så fint! glad på dine vegne :-) Håper det fortsetter sånn i laaaang tid - særlig med Dom Peringnon drikkingen :-) Lykke til videre!

Skrevet

hei har du hatt en fin ferie da...du får si fra hvis du kjeder deg en dag he he..jeg har hvert redd for lille gull jeg da..typen til ei skulle kaste en flaske m interiør rens på henne for morro skyld så gill toppen av,og havnet utover vogna mi...så han fikk det i munn og over alt var på lege vakt og ringt de som har den flaska og gifts og stått på her er gudsjelov bare irriterende men han har skreket ja...oxo kom hun i går og sa jeg var over hysterisk hun er da fanken ike god i hue....tenk hvis det hadde hvert no annet i den flaska...

Skrevet

Alt ordner seg for snille piker vettu tillab ;)

Kjempeglad på dine vegne!!!

klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...