Gå til innhold

angående sopp....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på 6 ukers kontroll sa legen min at jeg hadde antydning til sopp, hun spurte om jeg hadde noe ubehagelig heter, men jeg sa nei.. men nå tror jeg (enda 6uker er gått) at jeg kjenner noe svie.. hva skal jeg gjøre?

har aldri hadt sopp før.

Er det vanlig å få etter en graviditet? er førstegangsfødene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp canesten på apoteket=)

Skrevet

Men hva gjør jeg?

Står kansje bruksanvisning på pakken?

Skrevet

er det flere som har fått sopp etter graviditeten? og hvorfor for man det?

Skrevet

jepp =(

legen sa til meg at det er vanlig å få det etter graviditet fordi det setter seg så godt i kroppen når man er gravid,så det blusser opp igjen..

Skrevet

Hvis man ikke behandler soppen da, forsvinner den av seg selv? uten å bruke noe...?

Skrevet

nei..bli bare værre...

Skrevet

Blir ikke bare værre, blir helt jævlig!!!! Jeg hadde tre sopp infeksjoner de tre første ukene etter fødselen. Lå bare hjemme og gråt. Legen min sa ikke at det var normalt, så jeg følte meg som det utskuddet! Var helt grusomt. Kjøp cannesten med en gang så det ikke blir værre!

Lykke til

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Prøv heller pevaryl i stedet for canesten...canesten kan gi allergiske reaksjoner og dessuten er pevaryl billigere.

Skrevet

Det trenger ikke å bli verre. Legen sa til meg på 6-ukersen at jeg hadde antydning til sopp også og at jeg kune kjøpe en kur, men det gadd jeg ikke. Nå er lillegutt 9,5 mnd og jeg har ikke merket noe til det ennå, så jeg tror ikke det var så alvorlig:) Har aldri hatt sopp før jeg heller. Nesten litt merkelig for "alle" har jo det én eller flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...