Gå til innhold

hva heter den siden?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den tyske siden med barnevogner osv...?? var noe med 24 i seg..hehe hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

never mind!! fant den!

Skrevet

www.kiddies24.de :) hehe masse der, og billig

Skrevet

ja det er masse der :) hehe.... farlig å kikke for min del, har ikke barn men lurer på om d er no der..Såh...

Skrevet

Skjønner godt du er inne å kikker jeg da, masse kjekt å se på =)

Skal krysse fingrene for deg jeg ;)

Skrevet

hihi takker... kanskje jg kan fortelle dg hvordan ting er nå, har hatt så mange skuffelser med at det ikke klaffer.. nå ska jg ha mens den 18, og pleier å ha mens smerter en uke i forveien.. ingenting nå..bare luft luft og luft.. og trøtthet.. d gjør vondt når typen vil kose m puppene..(hihi)

av og til har jg en rar følelse, ganske utydelig.. nede v trusekanten..i magen. ikke vondt eller noe slikt, men hver gang dn følelsen kommer, må d komme no luft..dette var vanskeli å forklare..!!! sorry.....

Skrevet

hehe er ikke alltid like lett å forklare symptomer, det vet jeg godt :P

Men det høres jo lovendes ut det du forklarer da, jeg var plagd med luft denne gangen, å da mener jeg MASSE!! Å puppan har jo en tendens til å bli ømme når det er no på gang. Jeg følte tuppene skulle rives av bare jeg var så vidt borti hihi...

18 er jo snart da, blir spennende dette. Må huske å oppdatere her når du vet noe mer da!!!

Å igjenn LYKKE TIL =)

Skrevet

takk :) godt å få snakket ut og ikke bare til typen, som vet skremmende mye..Hehe.. om jente kropp osv.. hehe.. han er jo sikker på at jeg er gravid men!! men er jo hissig hele tiden nå.. gråter litt og..noe som ikke ligner meg egentlig! ja mye luft kan man si! vil ut hele tiden..Hehe!!

Tør ikke teste nå. Orker ikke den skuffelsen for øyeblikket..

nei 18 er ikke lenge til i det hele tatt.. har ikke vært helt regelmessig.2 mnd siden var det 16..så 16..sist mnd 18...

Skrevet

:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...