HØNAogEGGET *har født* Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Gutten min har alltid vært superglad i pupp, og har spist hver gang han har fått tilbud, enten det er 15 min eller 3 timer siden sist. Men siste uka har han vært skikkelig kresen! Flere ganger når jeg prøver å legge han til vrir han seg bare bort og vil absolutt ikke ha! Hvis jeg prøver en stund begynner han bare å hyle, og jeg gir opp. Har prøvd å tilby pupp både ganske ofte, eller vente til han MÅ være sulten, men med samme resultat. (Men han spiser jo noen ganger da, får jo mat i seg... ) Er dette bare en fase? Er det vanlig at de får sånne perioder? (han er 6 mnd)
Murmeline Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Dette er veldig vanlig ja, spesielt ifbm matintro. Mat er spennende, pupp er kjipt og gammelt nytt rett og slett! Hos de fleste går det seg til, men noen har større problemer. Du kan lese om dette på ammehjelpen.
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Hehe, når du nevner matintro så begynte vi med grøt samme tiden som problemene begynte... Har ikke tenkt på det før nå! Han er jo helt vill etter grøt, og jeg må jo innrømme at jeg kan forstå han... Hadde også blitt bra lei etter et halvt år med samme maten hver dag Men han er jo for liten til å bare leve på fast føde, så får håpe han godtar melken en stund til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå