Gå til innhold

lite sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia...jeg er en jente som er gravid i uke 28...jeg føler ikke meg tilferdstilt nok av kjæresten min...han sier han elsker å ha sex med meg men verken slikker han meg og vi har sex med hverandre bare 2 ganger i uken....men han går nesten med en gang vi har sex og han nyter det til det fulle...det er det som er så rart...jeg begynner å tro han er utro men det heller tror jeg innerst inne heller ikke..

jeg har alltid hatt et bra sex liv med andre menn og følt meg fin og bra men i dette forholdet gråter jeg mye grunnet dette...

kan noen svare meg please?..

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke snakke litt med han? Fortelle litt om hva du føler, uten å anklage han for noe som helst?

Skrevet

Enig med anonym som svarte deg, at aller først bør du snakke med kjæresten din hvis du føler deg usikker på han.

En annen ting er jo at vi er alle forskjellige! Det er vel en myte å tro at alle menn liker å slikke... Det er jo heller ikke alle jenter som liker å bli slikka. Sånn er det bare,- men snakk med han, spør han hva han mener om f.eks å slikke deg. Kanskje tror han at du ikke liker det....

Når det gjelder hvor ofte dere to har sex, kontra hva du er vant med fra andre forhold,- så må du også der huske at man er forskjellig!

Men tar DU initiativ til sex og åpenhet rundt det, eller forventer du at han er den som gjør det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...