Gå til innhold

Tillab & lille Julius!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen:)

Hatt det fint? Finne på noe? Kjeeeeeeeeeeder meg denne uken! Bare feriefolk overalt, og hagearbeid er ikke så gøy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt det knallfint!

Gjerne finne på noe, kjeder meg jeg også, er så lei det huset her, alle de teite tingene jeg gjerne skulle kastet osv, og ugress oppover øra:(

Og Julius krever som vanlig sitt:p Hehe

Har barnefri noen timer onsdag så da passer det dårlig, men kanskje fredagen? Da er Jens jobbekjip også.

Passer det for dere?

Skrevet

Fredag? Æsj, det er lenge til det! Joda, fredag passer fint. Ugress ja, gøy med hus, eller hva? Hva tenkte jeg på da vi kjøpte dette huset skulle jeg likt å visst... Burde vært hjemmeværende husmor for å holde denne hagen hvertfall. Har spadd og gravd og egentlig vært skikkelig flink i det siste da. Enkelte fordeler er det jo med venninner på dumme ferier;)

Skrevet

Hehe, ikke sant.

Lurer litt på hva jeg har tenkt på selv jeg.

Men har en feeling av at det blir knallbra når jeg blir ferdig her. (da er jeg sikkert nærmere 60:p)

Vet fredag er lenge til men jeg tror egentlig jeg ikke får til noe før det egentlig. I morgen skal vi kjøre søppel, onsdag er nevnt og torsdag var det et eller annet som jeg ikke husker:p Hehe.

Hagen din er jo forresten kjempefin den! Verre med min;) Og tror du ikke snilejævlene har kommet hit:(

Skrevet

Uff, snegler er noe dritt. Plukk de for hånd etter at det har regnet, og legg de i en bøtte med salt. Kvitt deg med hageavfall. Kjøp sneglefelle på Plantasjen (grønn boks som man legger ut åte i, med salt rundt så de dør. Øl bare bedøver de en liten stund.. Har masse fine snegletriks altså, bare spør:)

Fredag it is then!

Skrevet

Nå har jeg bare to bed foreløpig så snilene er ikke sånn veldig plagsomme, ennå. Men er de først kommet så...

Har så langt bare sett en da! Og den døde en pinefull død:p Hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...