Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet min lille idag å blør ennå. Var 7+5. Lurer på hvor lenge jeg kommer til å blø, og når jeg får syklusen igang igjen. Noen som vet? Vil jo helst begynne å prøve igjen så fort som mulig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trist å høre om. Da jeg mistet i sa blødde jeg i 7 dager så mens kom dagen etter sa på en måte så jeg ble gravid igjen etter bare to uker faktisk for da var det en el. Men får du ikke vanlig mens igjen nå, må du vente til du får det og så får el igjen. Men det trenger ikke ta lange tiden:-)

Skrevet

Så det gikk greit å bli gravid med en gang? Er du gravid nå? Legen snakket om at jeg måtte vente en stund til slimhinnen fikk bygd seg opp igjen. Men jeg vil jo ikke vente:) Heldi du som ble gravid igjen med en gang!! Håper det skjer så fort med meg også. Begge gangene jeg har vært grvid skjedde det på første forsøk. Har fra før av en hærli jente på 2 år:)

Skrevet

ja ble gravid igjen etter sa men mista i en ma, så nå venter jeg på at syklusen skal komme igang igjen bare...

Skrevet

Kjære Hellek. Mine tanker går til deg og ditt tap nå. Håper du har noen rundt deg som tar vare på deg nå. Selv om spiren er lite er smerten stor når man mister det vet jeg som har mistet to ganger på et halvt år nå. Hos meg har syklusen kommet rask tilbake. Første gangen fikk jeg utskraping og da fikk blødde jeg bare i en dag og fikk mensen tilbake etter 5 uker. Etter min SA nå i mai blødde jeg i nesten to uker og fikk mensen tilbake etter 5 uker da også. Jeg tror kroppen din blir gravid igjen når du er klar for dette så du kan starte på igjen om du ønsker dette. Men du bør vente til blødningene er stoppet pga infeksjonsfaren.

Lykke til.

Skrevet

Takk for alle svarene:) Godt å ha noen å dele tankene med i en slik stund!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...