Gå til innhold

TRONDHEIM?


Dehymuls

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nettopp flyttet til Trondheim, ca 4 måneder siden, og ser etter noen å dele graviditet og spedbarnstid med! Er opprinnelig fra Trondheim, har bare vært en del år borte. Er 27 år og har en sønn på snart 2 år. Termin ca 10. mars. Vært kjempeartig å få møtt noen her og delt den spennende tiden framover med!

Skriv til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 32 år og bor litt utenfor Trondheim. Jeg er opprinnelig fra Bergen og flyttet hit for to år siden. Jeg har to gutter på 8 og 10 år, og har nå termin 13. mars. Min samboer (vi gifter oss om 2 1/2 uke) har tre barn fra før av, og dette er vår første sammen.

 

Gratulerer så mye med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg startet bloggen Trøndere?. Jeg bor i tr.heim, er 27 år vært gift i litt over ett år. Har en sønn på 3,5. Jobber i tr.heim. du må bare skrive til meg også! Har du fortalt noen at du er gravid enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har fortalt noen. Min søster og mor vet det av familie, ei venninne som bor langt unna og resten online friends, ellers har jeg ikke fortalt det.. Venter til det har gått 3 måneder tror jeg, ventet til 2.5 måned med førstemann (fortalte det på morsdag, fant ut at det var artigere enn å vente et par uker til). Har du fortalt det til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en venninde, som jeg skrev til deg på melling... Hun skjønte det me den gang jeg sa at jeg hadde sluttet å røyke! hehe.. Holdt på å slutte å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid, da ble det slutt med en gang.. Sluttet på pillene i mai, og hadde trodd at det kom til å ta lengere tid, da vi brukte nesten ett år på å bli gravide med første mann... Da rakk jeg å slutte lenge før... Klarer ikke å lyve jeg da vet du, så da vennina spurte om jeg hadde sluttet å røyke for at jeg var gravid, sa jeg nei, men klarte ikke å la være å knise.... hehe:) Mammaen din ble vel glad for at enda ett barnebarn er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok fortere siden kroppen allerede har vært gravid før. Bra du klarte å slutte med en gang! KJEMPEFLOTT!!!! Ja, mor mi elsker barnebarn, min søster og jeg har ett hvert, så hun får sitt 3. barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...