Gå til innhold

Til dere som er så heldige å ha jenter ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig bare gutter ;=0

MEN, jeg skal handle bursdagsgave til min søte niese på 8 år. Hvor og hvilke butikker har fine klær til jenter på den alderen,- og god kvalitet.

Jeg skal handle i Oslo.

Forslag????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex har faktisk mye kult..! Ellers ville jeg sett på WOW-butikkene, f.eks. på Karl Johan, på Zara i Bogstadveien, eller BikBok :-)

Skrevet

Exit-butikkene har veldig mye fint, også til gutter. Det samme med Mexx-butikkene.

Det begynner vel å bli mye tøft å kjøpe til gutta også nå! :)

Skrevet

Lindex og kapahl har mye kult 70 tallsinspirert:-)

Skrevet

Er salg hos Zimba i Bogstadveien - de har MASSE kult og fint, og god kvalitet.

Skrevet

Jeg trodde Bik Bok stort sett bare hadde til tenåringsjenter og oppover, men takk for alle tips. Jeg skal avgårde å finne noe fint;)

Så heldige dere er dere som har jenter å kjøpe klær til. Det er faktisk det jeg savner ved å ha bare gutter, men så har jeg en skjønn niese jeg kan dulle med da;)

Skrevet

BikBok har mye i str XS, så det kan fint gå til en 8-åring, men det kommer selvsagt litt an på størrelsen hennes da :-) Men det er jo bare å se det ;-)

Skrevet

Dette ender vel med langt mer enn bare en bursdagsgave til jentungen;)

Skrevet

huff! må jeg begynne å kjøpe ting til snuppa fra bik bok altså??? jeg synes de klærne er smakløse og grelle! :o(

Skrevet

Sorry meg, men jeg blir litt provosert av den overskriften... Ikke for å være slem eller fæl, men du bør egentlig bare være glad du har kunne få mange barn! Jeg fikk nettop vite av gyn at jeg hadde griseflaks som ble gravid med guttungen... Har vært prøver i 1 år nå og har til nå hatt 1 eggløsning... Vil heller ha 4 gutter enn å ikke få flere barn i det heletatt! det er nå utolig mye fint til gutter og jeg elsker å stæsje opp guttungen min! det er jo så synsykt mye rosa, så jeg er bare glad jeg har gutt, jeg! Om jeg får jente håper jeg rosahysteriet har gitt seg til da!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

DÆVEN og nærtagne noen er da.. Slapp av litt, du.

Skrevet

Hun mente det nok ikke sånn da.

Håper det ordner seg for deg.

Men hvorfor ikke rosa til gutter? :-) Synes det er stilig med litt rosa til gutter også jeg - lillebror har allerede fått en kul, rosa skjorte fra Ralph Lauren! Kjempe stilig! ;-)

Skrevet

Overser den over her, jeg... Hadde hun vært i min situasjon hadde ikke hun kalt meg nærtagen... Ikke eggløsning og ikke mens, men overvekt, dpresjoner, skjeggvekst og kviser pga den sykdommen jeg har... Men men... enkelte klarer ikke å forstå andre, så sånn er det...

Girly: Jeg har rosa skjorte til guttungen og en rosastripete t-skjorte, så litt rosa er fint, men i jenteavdelingene ooooser det jo rosa! hehe... Noe rosa er jo selvfølgelig pent, men når jentene blir kledd i kun rosa med forskjellige rosanyanser, blir det litt drøyt mener nå jeg! hehe

Skrevet

Jeg føler meg litt truffet - datteren min oser nok av rosa! :-) Har riktig nok spedd på med både litt hvitt og gult - og til og med lyseblått til sommeren! :-)

Sykdommen din høres ikke noe særlig ut, er det noe i forbindelse med bukspytt kjertelen? Jeg leste om dette i nyeste Tara, og det hørtes ikke kjekt ut. Håper det finnes noe som kan gjøre situasjonen lettere?

Skrevet

Huff, ikke kjøp klær fra wow eller bikbok til en 8 åring.. Jeg synes det er så sinnsykt ekkelt å se småjenter kle seg i klær man helst skulle vært myndig for å gå med.. Etter Britney Spears gjorde sitt inntog slutta unger å være unger og ble til wannabe sexsymbol .. Det er til å grine av! *litt hissig ang slikt* (PLUSS det faktum at klærne er av latterlig dårlig kvalitet)

Sånn sett bekymrer det meg litt at jeg har jente ;)

Skrevet

Vil tro det er PCOS hun mener,har det samme selv.Vaskelig å bli gravid.

Skrevet

Da eg va liten, fikk eg masse klær av tanta og onkelen min, men tror helst at fetteren min ville at eg sku få noe annet, for det var han som ble prøvekanin for klærne eg fikk... Han er et halvt år yngre enn meg, og var på min str når eg var liten... Har hørt mange historier om at han står i butikken og prøver kjoler og skjørt..hihi

Skrevet

De har da helt ok klær til en 8åring på WOW? Det er jo en underavdeling av BikBok. Hva skal de gå i da? Sparkedrakter til de er 14?? Nej nej. Kos deg med shopping til niesen din du.

I går smilte jeg fra øre til øre når jeg så en mor på shopping med en datter som var ca rundt 10 år. Hun hadde rutete stutteskjørt (sort og hvitt), hvite og svartstripete strømper opp til over knærne. Conversesko på beina og en svart tynn jakke over. <3 Hun var så fin, og morsomt kledd. Mye bedre det enn wannabe babes fra vestkanten i oslo med fuglereir i håret og pannebånd. *grøss* Jeg håper ungen min blir kuuul. Hehe. Dessuten sto hun å prøvde en rosa hettegenser på bik bok så hun varierte tydligvis litt.

Skrevet

strutteskjørt.. mente jeg.

Skrevet

Pike 25: Du er flink til å tolke dette i verste retning. Jeg ELSKER å ha 3 gutter:) Men det er jo snakk om KLÆR!!!! Blir helt paff over hvordan du kan vri dette en helt annen vei. Skjønner at du sliter med dette ift å få barn, og det syns jeg er trist, men vær så snill og ikke trekk andres setninger inn i dine problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...