nettie med 4 små Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Lurer på en ting, og håper noen her kan svare... Gikk ut i permisjon 23 juni, når nav utbetaler er det etterskuddsvis? Er det sånn at jeg får penger for den siste uka i juni eller siste uka og for juli? Litt rotete dette her ja Takker for svar:)
Trolleliten Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Har hørt at det kommer an på når barnet ditt blir fødr (heller ikke helt inni dette) Jeg fødte i juni, og da får jeg forelderpenger f.o.m juli. Hadde jeg fått barn i juli ble jeg fortalt at jeg ville få penger f.o.m august. Dette er bare venne-snakk så om det stemmer helt vet jeg ikke...
nettie med 4 små Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Ikke lett å bli klok på nei.. Inne på nav, men hjalp lite. Takk for svar:)
grå :) Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 du får vel fra den datoen du går ut i permisjon og da utbetalt den første månedslutten som kommer da tror jeg. så om du går ut 23.juni så kan du få det i slutten av juni, men kan også slås sammen med det du skal ha for juli så du får det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå