Gå til innhold

Noen andre som er/har vært hoven nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 uker gravid og er så hoven nedentil at det er ubehaglig. Jeg har ikke vann i beina eller noen andre plager men er alltså kjempe hoven i underlivet. Er det normalt? Er det noen andre som er det eller er det bare meg? Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å få hevelsen ned?

Hadde ikke det sån sist jeg var gravid.

Tusen takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hehe. Ble sånn veldig tidlig, og har blitt ennda "større" Har fått DEN bollemusa hehe. Leppene er blitt nesten dobbelt så store/tykke. Ser ut som jeg ikke har gjort annet enn å ha sex. Men d er vist helt normalt da blodtilførselen i underlivet er mye kraftigere under graviditeten.

Skrevet

Åh, du reddet min dag...jeg er alltså ikke den eneste:) Nå blev jeg glad. Uff, syns ikke noe om det men hvis det bare er normalt og jeg blir "normal" etterpå så får jeg holde ut.

Takk for svar

Skrevet

Samme her, og kjenner det spesielt når jeg har vært på do. Måtte spørre sambo om jeg var annerledes "der nede", men omtenksom som han er benektet han det ;-)

Skrevet

jepp..tenkte faktisk å skrive et innlegg om det selv nå... lurte på om det er vanlig å være hoven,øm og jeg personlig syns det er mer "klumpete/knudrete" ytterst i kjønnsleppene og det gjør vondt å ha sex da... noe som er veldig kjipt!!!

men er det vanlig før fødsel? 3 uker til termin.....

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Det er så godt å vite at det finnes andre som sliter med samme sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...