Butterfly_Flip Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Hva skjer egentlig hvis man da ikke gjør noen ting med det. Fra naturens side?????
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg ble satt igang 11 dager etter ul.termin.
Monajenten Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Vet ikke sånn hundre prosent sikker, men jeg syns det er veldig rart at man ikke blir satt i gang rundt termindato. Føler det er bedre at de evt. blir født litt før enn litt for sent. Kjenner en som nettopp var i begravelse til en liten jente som døde i mammaens mage 14 dager på overtid. Vet det ikke er vanlig, men setter en stuck i en, når man hører om sånt.
Mille** Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hvis fødselen ikke starter naturlig vil fosteret til slutt dø pga morkakesvikt. Søstern ble satt igang 17 dager på overtid, jeg ble satt igang 6 dager på overtid, mamma gikk 14 dager over før hun ble satt igang.
melkekua™ Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Hadde det gått flere dager med snuppa mi så hadde hun vært en englejente idag, så med andremann skal jeg være litt kravstor hvis jeg skulle gå på overtid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå