Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 typen vil ha pause....så nå har vi altså en pause...gudene veit om vi blir sammen igjen heller...men hva vil det si å ha pause da????? hva er lov, og hva er ikke lov?
-MtG- Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har aldri skjønt det der med å ha pause. Enten er man sammen eller så er man ikke sammen. Hvis jeg noen gang skulle hatt er pause så synes jeg reglene burde være at man oppfører seg som om man har kjæreste, man er altså ikke singel. Man bare er borte fra hverandre en stund for å få tid til å savne hverandre. Eller hva mener folket?
Mikaelle7 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Er vel dere to som må bli enige om hva som er lov og ikke lov. Snakk med ham.
Mikaelle7 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Generelt har jeg ikke noen god følelse for det der med pause, på den annen side kan det sikkert være noen som trenger det for endelig å velge hverandre. Føler med deg-må være veldig vanskelig å gå slik og ikke vite. Får håpe han bestemmer seg snart, da.
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Pause er vel noe fjortiser har i kjæresteforholdene sine, og ikke par som har barn har... ??? Denne fyren er vel ikke helt moden? Hvis pausen er reell, så tenker jeg at alt er lov, pluss litt til! Stå på jente!!!
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 vi har ikke barn sammen, jeg har barn med en annen. har ikke vært sammen i mer enn noen mnd..jeg har ikke lyst til å "pule" rundt nå jeg....vil bare bevise for han at det er han jeg virkelig vil ha!!
@stronauten med 3 små Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Hehe, nå tenker jeg bare på Ross og Rachel: We were on a break!!!!!! Tror dette pausefenomenet er meget vanskelig å definere! Derfor må nok dere to sette grensene sammen. Er det slutt for en periode, må man oppføre seg som om det er slutt, men om dere bare lever hver for dere for en tid, er jo dere på en måte sammen enda...
AneB Skrevet 16. juli 2007 #10 Skrevet 16. juli 2007 Pause er en barnslig fjortis-greie, og som oftest bare en mild måte å dumpe noen på... Jeg er fortsatt i pause med en fra videregående (10 år siden), hehe
BettyBoob Skrevet 16. juli 2007 #13 Skrevet 16. juli 2007 pause er bare en måte å utsette det at man skal gjøre det slutt på. bare kjøpe seg litt tid til å evt manne seg litt opp på. har brukt den selv, men da var jeg 15!
mamzen =) Skrevet 16. juli 2007 #14 Skrevet 16. juli 2007 vet du grunnen til at han vil ha pause da??
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #15 Skrevet 16. juli 2007 han har hatt det ganske tøft det siste året, og er ikke helt sikker på om han klarer å være i et forhold nå..han har visst mer enn nok med seg selv..
mamzen =) Skrevet 16. juli 2007 #16 Skrevet 16. juli 2007 huff stakkars deg,det er sikkert ikke så lett for deg nå.. lett å bli forvirra i en sånn situasjon.. det er jo "fint" at han er grunnen og ikke du,om du skjønner? gi han tid så ordner det seg sikkert =) (bare ikke la han overkjøre deg helt) du har noe du skulle sagt du oxo.. er jo vanskelig for deg å sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå