Gå til innhold

Svigermor er ganske så annoying av og til ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er barnepleier av yrke, og er veldig flink med barn. Men hun vet jo selvfølgelig alltid best, og tror ikke at noen andre kan noenting. HUn skryter alltid over meg, at jeg er så flink med barna, men samtidig må hun bare ta helt over og styre i vei med de små. I går presterte hun å dyppe smokken til minsten på 8 uker i Solo light! Mens han skrek og var urolig pga luft! Herregud så teit hun var da! Hadde besøk av noen venner, og kunne liksom ikke ta det oppgjøret akkurat da, men sa jo fra at hallo, det der var jo ikke så lurt! Skulle tro at hun visste bedre, hun har jobbet på prematuravdeling i alle år. Makan til kjerring!

Aaaarrrrggghhh! Blir bare så irritert. Men ungene tilber jo henne, for hun slipper alt hun har for å fotfølge og underholde barna. Så etter en helg hos henne er de veldig bortskjemt på underholdning. Menmen, det er for så vidt fint, det er vel det besteforeldre er til for! ;-) Hadde hun bare kunne lyttet til hvordan vi vil ha det. Synes f.eks. ikke at barna skal får grise og kaste maten rundt, ikke særlig vittig i hverdagen! Uff, dette ble bare klaging, men det er jo så godt å klage litt over svigermor, ikke sant dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun brukte kanskje det gamle "sukkervanntrikset", bare uklokt at det var soloLight da:)

Skrevet

Hadde nok fungert bedre med Solo ja, hender jeg ser feil selv. Sukkervann er jo smertelindring så ser ikke helt den HI, skjønner at det kan være litt slitsomt hvis svigermor er barnepleier og har masse erfaring og skal lære deg "alt" da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...