Gå til innhold

rier som det holder

amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg må beklage, men det ser ut som jeg kommer til å snike i køen i løpet av det neste døgnet.

har gått med tak i rygg og mage siden kl 11/12 i dag og de har ikke blitt mindre selv om jeg tar det helt med ro.

Sitter nå å venter på at min kjære skal komme hjem. Har snakket med fødestedet og blitt enige med dem å være hjemme så lenge som mulig.

bedre å kunne vagge halvnaken rundt hjemme for man er varm i det ene øyeblikket og kle på seg masse klær i neste øyeblikk.

riene kommer ca hver 12 min og varer i ca 35 sek. Så kansje jeg er mamma i morgen på denne tiden hvis ikke alt stopper opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende!!

Heldiggrisen!!

Masse lykke til!

Skrevet

Din snik=)Lykke til...Håper på å bli mamma snart jeg å==)=)

Skrevet

Hvordan har det gått??

Skrevet

Åh.. så spennende.. :)

LYKKE TIL :D

Skrevet

Lurer på om du har fått en liten en jeg nå.

Masse lykke til =)

Skrevet

Hei!

hadde ganske greie rier til kl 4-5 i natt, så avtok de. De har ikke forsvunnet helt og nå syntes jeg de er på vei tilbake igjen.

Har nettopp vært hos legen min i forbindelse med svangerskapskontroll, hun ligger fremdeles i seteleie, men alt stod bra til.

Hadde masse kynner og en del sammentrekninger i ryggen som gikk fram til magen. Så vi får se hva dagen bringer, jeg skal vel bli en av dem som går slik i mangen dager før det setter i gang for fult.

Tenkte jeg skulle få noen timer med søvn nå etterhvert, mangler litt etter de siste dagene.

jeg kommer tilbake med mer, når jeg har sovet litt. enten så får dette gi seg eller så får ungen bare komme. for det er ikke kjekt å gå sånn over lenger tid. Man blir jo helt utslitt, ikke får sove, ikke finner en behagelig stilling. Å gå er best, men da øker de på og har fått bedskjed fra føden at jeg skal ta det mest mulig med ro, da de ikke vil gjøre noe for å stoppe en fødsel nå siden jeg har 36 fullgåtte uker, og de kunne selvfølgelig ønske at hun ble i magen en stund til.

Noen som har opplevet lignene i tidligere svangerskap og hva skjedde med dere?

Skrevet

Hei.

Jeg har nå vært innlagt 3 ganger med rier, men så har de stoppet opp igjen. Første gangen var jeg vel ca 36 uker... Da låg jeg ei hel natt med rier, men så stoppet det opp utpå morgenkvisten.

Bare ei uke etter ble jeg innlagt igjen med sterke rier, jeg låg da 17 timer med rier... de var veldig sterke, men det vill ikke åpne seg, fikk smertestillende for at jeg skulle prøve å få slappet av litt, men den tålte jeg ikke og spydde i flere timer... Helt utslitt var jeg, men så stoppet det opp igjen da.

Nå var jeg innlagt igjen i helga, hadde rier hele natta, men denne gangen stoppet det også opp...:(

Så nå er jeg lei, nå vil jeg bare ha det overstått!!

Neste gang håper jeg de gir meg noe så det ikke stopper opp, blir jo veldig sliten av dette.

Har også vært innlagt tidlig i svangerskapet pga fare for prematurfødsel, måtte ligge fra uke 22 til 32... Så det har vært et laaangt svangerskap. Det ender vel med at jeg går over tiden nå tenker jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...